İskender'den devam
Gizem'i orada bırakıp gittim biraz ormanda yürüdükten sonra geri dönmek istedim,ama otele gidemedim hiç ses yok kos-koca ormanda kayıp oldum!
"kimse yokmu"
"Gizem"
"seda teyze"
"yardım edin"
Burak'dan
"Asya"
"efendim"
"-derin nefes aldım-benimle çıkarmısın"
"nereye?"
"ya yani benimle sevgili olurmusun"
"olurum ama bir şartla"
"ne şartı?"
"kasırga'nın tüm bize karşı planlarını söyle"
"benden her şeyi iste ama bunu isteme Asya"
"iyi madem ben de kabul etmem o zaman"
"tamam anlatıyorum"
Asya'dan
Burak bana çıkma teklifi etmişti evet doğru okudunuz BURAK VE ÇIKMA TEKLİFİ!? Evet Burak'ı seviyordum ama düşman olduğumuz için beni kandırmaya çalışıyor olabilirdi ki beni kandırıyorsa büyük depresyona girerdim,bu konularda hassastım geçişte buna benzer bir olay yaşamıştım
*old time*
1. Sınıfın yarısındaydım pek mutlu değildim çünkü derslerimle ilgilenemiyordum ama beni heyecanlandıran şey iki kız ile tanışmıştım onlar çok eğlenceli, sevecen ve kafa dengi kızlardı,annem işe gittiği için yemek yapıp gitmişti bende annemin yaptığı omleti yedim ve okul servisini beklemeye başladım,servis şoförü Muhammed Talha (gshahshsg) abi çok eğlenceli biriydi,servis geldi ve Muhammed Talha abi gülümsedi.
"Geç bakem üşüme!"dedi,hızlıca servise bindim ve uyuyan kızın yanına oturdum,kıza baktım ama tanımıyordum susadığım için çantamdan suyumu çıkartırken kız irkildi ve uyandı,korktuğu yüzünden belli oluyordu.
"Özür dilerim niyetim seni korkutmak değildi"dedim ve ekledim "bu arada ben Asya Yıldırım."dedim
Kız gülümsedi "Sorun değil,ben de Gizem,Gizem Akay."dedi
"Gizem.. güzel isimiş"dedim
Gülümsedi " teşekkür ederim"dedi,çok vakit geçmeden okula gelmiştik "iyi günler Muhammed Talha abi"dedim ve servisten indim koşa koşa sınıfa girdim ve gönül çiçeğimin yanına oturdum, ardımdan Gizem geldi galiba bizim sınıfımıza yeni gelmişti,bana el salladı ve Duygu'nun yanına geçti, hoca geldi ders anlatı ve teneffüs oldu nedense Nurseli hocayı çok seviyordum (tek derdim Nurseli bu arada) aşk böceğim bana döndü bende ona döndüm ve göz göze geldik kalbim pıt pıt atıyordu.
"Kantine inelim mi?"dedi,oha bana dedi
"Olur"dedim,ayağa kalktı "gel"dedi ee tabi bende takip ettim bana bir kaşarlı tost aldı kendine ise karışık.
"Ben sana bir şey demek istiyorum Asya'' dedi
"Tabi diyebilirsin yani de" dedim
"Ben seni seviyorum benimle sevgili olurmusun"dedi,bu yaşta aşk ve sevgili ne?demek istiyorsunuz biliyorum ,gönül bu.
"Ciddimisin!"dedim kafasını olumlu anlamda salladı "EVET"diye bağırdım, bana güldü ve şunu dedi "NİSAN 1 AHAHAH SALAK GİBİ İNANDIN"
Kafamın içi
"NİSAN 1 AHAHAH SALAK GİBİ İNANDIN"
"NİSAN 1 AHAHAH SALAK GİBİ İNANDIN"
Diye yankılanıyordu Nisan 1 ne demekti? Ağlayarak sınıfa girdim herkes benim ağlamama gülerken Elif,Duygu ve Gizem bana yardım ediyorlardı, benim neden ağladığımı ve ne olduğunu soruyorlardı..
*old time is over*
"Olurum ama bir şartla"
"Ne şartı?"
"kasırga'nın tüm bize karşı planlarını söyle.."
Gizem'den
İskender'in peşinden gitmek çok isterdim ama gözden kayıp olmuştu bende koşarak otele gittim biraz bekleyicektim İskender gelmezse anneme söylicektim,otel odama gittim ılık duş alıp rahatladım yatağıma uzandım ve kitap okumaya başladım, vaktin nasıl geçtiğini anlamadım ve saate baktığımda saat 14.23'tü gözlerimi büyüttüm ve hemen koşarak iskender'in odasına gittim ,yoktu.. annemin odasına gittim kapıyı tıkladım "gir"sesi gelince hızla annemin odasına girdim.
"İskender'i gördünmü anne?"dedim
"Hayır bir sorunmu var!?"dedi
"Evet anne bir sorun var.. İSKENDER YOK"dedim
"Nasıl yok?!"dedi
"*herşeyi anlatım*(üşendim aw)"
Annem koşarak odadan çıktı "kızlara söyle ormana gidiyoruz"diye bağırdı bende hemen kızları aradım
Telefon konuşması
Gızem:kızlar!
Elif:ne oldu Gizem ?
Duygu:Gizem bebeğim saki ol Ah
Asya:Duygu!? NE OLDU!?
Duygu:tırnağım kırılmış
Gizem:kızlar bahçede buluşalım iskender kayıp yani ormanda kayıp oldu .
Elif:tamam hemen geliyorum
*Elif telefonu kapattı*
Duygu:bende geliyorum ayol
*Duygu telefonu kapattı*
Asya:geliyorum..
*Asya telefonu kapattı*
Koşarak bahçeye gittim çok geçmeden kızlar geldi,Asya endişeyle"nasıl iskender kayıp?"dedi
Duygu"aman boş verin gitsin kurtulak"dedi
"Kızlar.. hadi ama o bizim arkadaşımız"dedim, ne kadar da kavga etmekten ona alışmıştım ve o benim arkadaşımdı..
Çok geçmeden jandarmalar geldi ve İskender'i aramaya başladılar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Yarış Tozkoparan İskender
FanfictionOkulumuz yanmıştı, bizde TAYGU kolejine yazıldık. Okul bitince hemen yasak ormana gitmiştik,ormana girdiğimiz göl vardı ve önünde oturan kasırga. Çıtırtı gelince hemen arkamı döndüm"senin burda ne işin var çocuk!?"