Przeprowadzka

145 7 0
                                    


Hej jestem Y/n moja opowieść zaczyna się jak mam 17lat kiedyś jak miałam 13 lat zakochałam się w moim przyjacielu lecz już nie pamiętam jak się nazywa bo po roku straciliśmy kontakt bo się przeprowadził lecz teraz ja się przeprowadzam do miasteczka Riverdale bez przedłużań....

Y/n: Tato musimy się przeprowadzać ja tutaj mam przyjaciół...

Tata: Tak Y/n daj tą walizkę bo Mama i Iga i Nina czekają bo narazie będziemy w przyczepie mieszkać koło mojego przyjaciela w Riverdale zbieraj się.

Y/n: Dobra...

*Wsiadają do auta i jadą*

Mama: A ona musi dołączyć do Serpents przecież ty już jesteś w nich.

Y/n: Mamo sama wyprowadzić się chciałaś a jak tata powiedział że Serpents trzymają się razem to chcę do nich dołączyć przynajmniej jakich poznam ludzi.

Mama: Tak jakiś chuliganów którzy noszą skóry itd. 

Tata: Nie mów tak o nich to oni nam dadzą dach pod głową a w sprawie Y/n ona się nadaję do Serpents bo wiesz sama jaki ma charakterek.

Mama: No a powiedziałeś że będzie musiała zatańczyć na rurze?

Y/n: Tak powiedział mi to nic wielkiego.

Mama: No nie wiem dobra róbcie co chcecie bo ja chcę w spokoju dojechać.

*Dojeżdżają*

Iga: To już tu mamo? 

Mama: Niestety tak...

*Na przeciwko stał fp a koło niego Jughead*

Fp: Hej co tak długo nie przyjeżdżałeś przecież wiesz że w Serpents jest zawsze na ciebie miejsce.

Tata: Wiem tylko o tuż ta pani nie chciała przyjeżdżać a teraz wreście bedę znów tu mieszkał.

Jughead: Dzień dobry i Hej

Iga i Nina: Hejka

Y/n: Hej...

Mama: Dobra ja zabieram Nine i Igę do pop'a a wy sobie tam idźcie.

*Mama i siostry poszły do pop'a*

Fp: Czyli ta twoja córka będzie wstąpywała do Serpents tak?

Tata: Tak 

Fp: Jesteś gotowa?

Y/n: Tak 

Fp: Dobra to idziemy do reszty

Jughead: Choć pojedziemy na motocyklu bo jak wstąpisz to dostaniesz swój a teraz pojedziesz ze mną okej ?

Y/n: Dobra

*Podjechali*

Tata: Na pewno jesteś gotowa?

Y/n: Tak tato na pewno


Miłość od dziecka (Riverdale)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz