Bts sevmesem de başarılı olmalarına laf edemem. Kpop ta tüm idollerin emeği ve başarısı olduğu için bunlar hakkında konuşmayacağım.Ama Jin çok egolu. Eskiden fandomda olan birisi olarak söylüyorum. Aslında çok kafa birisi ama şakayı da bok ediyor özellikle bu yakışıklılık konusunda. Yıllarca aynı espriyi yapıyor ve hani komik de değil.
Onun dışında Bts'in vokalleri güzel. Ama Jungkook & Jin'in sesi ve Jimin & Taehyung sesinin birleşimini seviyorum. Jimin'in sesinin tek başına olunca çok cılız ve kötü çıktığını düşünüyorum. Ama Tae'nin sesi daha deep olduğu için birlikte söyleyince çok güzel çıkıyor.
Rapleri de gayet ideal ama o kadar aman aman abartılacak bir şey yok bence. Suga'nın sürekli diss atması ilk başlarda güzel geliyordu ama şuan aşırı itici geliyor. Ve sürekli Billboard hakkında söylüyor. Armyler de sadece Billboard hakkında övüyor Bts'i. Tamam, Billboard'a seçilmeleri güzel bir şey ama iyi ki bi Billboard kazanmışlar. Billboard'dan soğutuyorlar insanı.
Visualleri ve dansları hoş. Jimin ve Jk'in birlikte olan performansı çok iyiydi. Jikook shipper olarak aşık olmuştum ama o performansın altındaki yorumlar aşırı iğrençti.
"Jikook real!"
"Taekook sahne arkasında birlikte olduğu için Jimin'e ihtiyaçları yok"
"Onların hetero olduğuna inananların olduğuna inanmıyorum lol"Gibi yorumlar gördüm. İğrençti cidden.
Armyler yine başka fandomların alay konusu oldu. Aferin size büyük alkış.ɢᴜ̈ɴᴄᴇʟʟᴇᴍᴇ
-----------------Armylerin yarısından fazlası toxic.
Cidden aşırı cringeler.Bunun dışında grup dağılınca n'olur bilemem ama Tae ve Jin'in kesinlikle idollüğü bırakıp aktör olmaları gerekiyor.
GÜNCELLEME(30.05.21)
Yeni bir güncelleme yapacağım.
BTS sanırım yeni bir albüm çıkardı. Emin değilim. Yanlışsam, düzeltin.
Yani şey, 2 tane yeni şarkı kapaklarını gördüm. Butter ve Dynamite
Dynamite baya önceden çıktı ama ben bu 2 şarkıyı da dinlemediğim için söyledim.
Az önce Butter'ın kapağında Jk'in yeni saçını gördüm. Onun hakkında konuşacağım.
https://twitter.com/archiveforjk/status/1392132891086360576?s=12
Bence olmamış. Ona uzun saç yakışıyor ama bu hali ve mor olarak beğenmedim.
Onun dışında, dediğim gibi şarkıları dinlemediğim için bir şey diyemeyeceğim.
Ama herkes gibi ben de dinlemesem de oradan buradan illaki duydum Dynamite'i. Enerjikti. Benim tarzım olmasa da kötü diyerek yalan söyleyemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕄𝕪 𝕂𝕡𝕠𝕡 𝕆𝕡𝕚𝕟𝕚𝕠𝕟𝕤
RandomBunlar benim fikirlerim ve eleştirilerim. Karşılaştırmalar ve sıralamalar da var. Toxiclik yapacaksanız hemen burayı terkedin lütfen. 🥰