𝙷𝚒 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚒𝚝𝚜 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚞𝚝𝚑𝚘𝚛 𝙸 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚝𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚘𝚌𝚡𝚜𝚊𝚔𝚞𝚛𝚊 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐.
⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢⇢
(4 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍) 𝚂𝚊𝚔𝚞𝚛𝚊 𝙿𝙾𝚅:𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖, 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚙𝚒𝚗𝚒𝚌 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚝𝚞𝚛𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚜, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚞𝚗.
𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚊𝚍 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍
🄑🄞🄞🄜!!🄑🄞🄞🄜!!🄑🄞🄞🄜!!𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚘𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚍𝚍𝚕𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚆𝙷𝙾? 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚟𝚎 𝚗𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚗𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚞𝚜 𝚘𝚛 𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚏𝚛𝚊𝚒𝚍 𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚍𝚘 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚟𝚒𝚕𝚕𝚊𝚐𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚘𝚛𝚍𝚒𝚗𝚊𝚛𝚢 𝚌𝚕𝚊𝚗 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚍𝚎𝚊𝚍𝚕𝚢 𝚌𝚕𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍, 𝚆𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚛𝚊𝚗𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛, 𝚠𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚕𝚒𝚌𝚝. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚛𝚘𝚘𝚖......𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗. 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚜𝚌𝚛𝚘𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛, 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚎. 𝚆𝙷𝚈?!.
𝚆𝚑𝚢 𝚞𝚜 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚢 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚕𝚒𝚌𝚝 𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚆𝙷𝚈, 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝙸 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚛𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚗 𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢𝚜 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚐 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚞𝚗𝚍, 𝙸 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚠 𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚗𝚒𝚗𝚓𝚊𝚜, 𝙸 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚜𝚠𝚘𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚝𝚘 𝚊𝚟𝚎𝚗𝚐𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚛𝚞𝚗𝚒𝚗𝚐, 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎, 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚊 𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚞𝚛𝚝, "𝙷𝙰𝙷𝙰𝙷𝙰𝙷𝙰𝙷𝙰𝙷𝙰𝙷" 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚗 𝚊 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢 𝚠𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 " 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚒𝚍, 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚊 𝚠𝚊𝚢 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚞𝚛𝚝" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢, " 𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚠𝚑𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚖𝚊𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚜𝚘 𝚈𝚄𝙼𝙼𝚈" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚢 𝚜𝚔𝚒𝚗 𝚌𝚛𝚊𝚠𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝𝚝𝚊𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝, 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚎𝚌𝚔,𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝙸 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚛𝚢, 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎, 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚊𝚗 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚋𝚐 𝚒𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚕 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 '𝙼𝙰𝚂𝚃𝙴𝚁' 𝚘𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸 𝚌𝚊𝚕𝚕 '𝙼𝙾𝙽𝚂𝚃𝙴𝚁'. 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚘𝚏 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚚𝚞𝚒𝚝 𝚘𝚕𝚍𝚎𝚛..... 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚜𝚞𝚛𝚒𝚟𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚔𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚝𝚊𝚝𝚘𝚘 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚘𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚗𝚎𝚌𝚔, 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚊𝚛𝚎𝚗'𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚁𝚢𝚞 𝙲𝚕𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚐𝚎 𝚝𝚊𝚝𝚘𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚢𝚖𝚋𝚘𝚕 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚁𝚢𝚘 𝚌𝚕𝚊𝚗.𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚜𝚔𝚎𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚎𝚌𝚊𝚎 𝚘𝚏 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚎𝚗𝚌𝚒𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚛𝚘𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚎𝚊𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗 𝚠𝚜𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚛𝚒𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚌𝚘𝚞𝚖𝚙𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍, 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 " 𝙸'𝚖 '𝚑𝚒𝚌' 𝚖-𝚖𝚘𝚖 '𝚑𝚒𝚌' 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍 '𝚑𝚒𝚌' 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝 '𝚑𝚒𝚌' 𝚢-𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚗 '𝚑𝚒𝚌'" 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙳𝚊𝚛𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎.......
☾
Hi everyone it's me the author ✍️ thank you for reading 'Sakura Journey' the Prologue the next chapters will be up soon
Thank you
YOU ARE READING
𝚂𝚊𝚔𝚞𝚛𝚊 𝙹𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚢
Adventure𝙵𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚂𝚊𝚔𝚞𝚛𝚊 𝙷𝚊𝚛𝚞𝚗𝚘 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝙹𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚢 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎𝚔 𝚛𝚎𝚟𝚎𝚗𝚐𝚎 𝚘𝚗 𝚊 𝚌𝚎𝚛𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚗, 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 4 𝚢𝚎𝚊�...