HADİ BAŞLADIĞINIZ TARİHİ ALALIM BURAYA📌👉
(bir klasiktir👌)BAŞLAYALIM💃💃
_________________________________________________
Nihayet Noel için evdeydim.İkinci el arabamı garaj yoluna park edip bavulumu kaptım ve evime doğru yürüdüm.
Kapıyı çaldım,sonra yine kapıyı çaldım,ailemin dışarıda olup olmadığını merak ettim.Yanımda bir temizlik anahtarı getirmeyi düşünmemiştim
"Chunhwa!"annem kapıyı açarak bağırdı."Evdesin!"
Ona sımsıkı sarıldım,ani duygu dalgalanmalarına karşı gözlerimi kapattım.Eve gelene kadar ailemi ne kadar özlediğimi hiç fark etmemiştim.
"Chunhwa!"Babam bana doğru koştu ve ikimizi de kollarına aldı.
Güldüm."Merhaba baba."
Bir an sonra babam,"peki,soğuğun içeri girmesine izin vermeyelim"dedi.Üçümüz de güldük ve bavulumu eşiğin üzerine çektim ve kapıyı kapattım.
"Seulgi nerede?"Diye sordum,kardeşimi arıyordum.
Annem paltomu çıkardı ve astı."Kim Areum ile çıktı ve yakında geri dönecek.Aç mısın?"
Hala ağabeyimin çocukluk arkadaşımla çıkmasının gerçekten garip olduğunu düşünüyordum.Sonuçta,hiç arkadaşımın ağabeyiyle çıkmak ister miydim?Hayır sadece hayır.Ama Seulgi ve Areum mutluydu.
"Bavulunu odana götürürüm,"dedi babam elimden çekerek.
Sırıttım."Teşekkür ederim baba.Ve teşekkürler,ama henüz aç değilim anne.Öğle yemeğini bekleyeceğim
"Güzel,çünkü yardımına ihtiyacım var.Kim ailesi bu gece gelecek ve temizlik için yardıma ihtiyacım var.Ve Namjoon zamanında eve gelirse akşam yemeğine gelecekler,bu yüzden emeğe de yardım etmelisin."
Göz kırptım."Ne?"
"Oğulları nihayet Noel için birkaç günden fazla izin alabildi ve evde olacak.Ne zaman geldiğine bağlı olarak,akşam yemeğine gelebilirler."
"Bekle,o oluyor geliyor?"
Annem bana kaşlarını çattı."Evet,Namjoon geliyor.Bunca zamandan sonra onu görmek güzel olacak."
Ben de kendimden bir somurtkanlık geliştirdim.Namjoon'u sekiz yıldır görmemiş miydim?Kim ailesi yan tarafta yaşadığı ve ben de Kim'in kizi Areum ile arkadaş olduğum için,dördümüz çocuk pratikte birlikte büyümüştük.Ve Namjoon ve ben kavga etmiştik...şey,erkek ve kız kardeşler gibi.Çok savaştık.
Oh iyi.Şansım yaver giderse beni yalnız bırakırdı.
Ön kapının açıldığını duydum ve kardeşimi selamlamak için acele ettim.
Bahçenin karşısındaki Areum'a kendi kapısında el sallıyordu.Gülümsedi ve kapıyı kapattı,sonra beni gördü."Chunhwa!"
"Seulgi!"Ona sarıldım,soğuğun hala ceketinin kıvrımlarında toplandığını hissederek.
"Sanırım uzadın!Neredeyse dirseğime ulaşacaksın!"alay etti.Gülerek,paltosunu çıkarmasına izin vermek için geri çekildim.
"Seni gördüğüme sevindim,"dedim ceketini asarak.
Ayakkabılarını çıkararak sırıttı."Seni görmek de güzel abla."
"Şimdilik bu kadar yeter!Öğle yemeğinde konuşabiliriz.Chunhwa,evin tozunu almanı ve süpürmeni istiyorum,"diye seslendi anne mutfaktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgeler DüştüğündeBTS Kim Namjoon
FanfictionKim Namjoon - Jeong Chunhwa'nın ihtiyaç duymadığı bir sorun daha. Çocukken sürekli savaştığı çocuktu ve Namjoon'un bu yetişkin, çekici ama yine de sinir bozucu versiyonunun onun eve ziyaretini bozmasını istemiyor. Kolejle yetiniyor, erkek kardeşi en...