Dezvoltarea personala semnifica evolutia personala a unui individ, dar nu orice fel de evolutie, ci mai degraba evolutia caracterului si personalitatii, in timp determinata de anumiti factori: experiente care te ajuta sa inveti o lectie, traume, dorinta de auto-educatie (dorinta de a vrea sa inveti de unul singur mai multe despre tine insati, despre cum poti evolua singur, despre cum poti reusi sa intelegi oamenii), dorinta de a-ti schimba viata sau de a ajunge pe un rang mai inalt in societate.
Hmm, dar oare dezvoltare personala este chiar atat de importanta? Daca as vrea sa ma dezvolt doar pe un plan, cum ar fi cel financiar sau spiritual.
Din fericite, dezvoltarea persoanla este cea mai importanta. Este "mama" tuturor dezvoltarilor.
De ce?
Raspunsul este simplu.
Pentru ca nu ai cum sa intelegi un al tip de dezvoltare (sau educatie - cum vrei tu sa o numesti), daca nu intelegi dezvoltarea personala.Gandeste-te la educatie ca la un fruct cu sambure, ei bine, samburele este dezvoltarea personala, daca samburele nu este, atunci nici miezul zemos nu este. Ei bine, daca nu este dezvoltare personala, atunci imi pare rau sa iti zic, dar nu poate fi nici un alt tip de educatie.
Cum te ajuta dezvoltarea personala?
-Iti da incredere in propriile puteri
-Ai o minte mai limpede, vezi lucrurile mai clar
-Treci peste traume si incepi sa le intelegi
-Incepi sa te intelegi mai bine, sa iti intelegi actiunile si pe ale altora
-Imbunatatirea vietii personale si profesionale***
Am sa fac cate 3 capitole legate de fiecare subiect, dintre care primul capitol o sa fie despre definirea subiectului.
Promit ca am sa vin cu sfaturi, ajutor si multa iubire pentru toti! ^^
CITEȘTI
Dezvoltare personala
SpiritualAceasta carte nu face parte din categoria povestilor. Am inceput sa o scriu cu rol informativ in mai multe domenii: dezvoltare personala, spirituala, emotionala si financiara. Precum si de alte domenii care tin strict de ideile mele personale asup...