Este cunoscut faptul ca orice are viata pe pamantul asta persista sa supravietuiasca.
Dar ce inseamna supravietuire pentru un om din zilele noastre?Inseamna sa te lupti pana la moarte cu animalele pentru carnea lor? Sa gasesti orice sursa de hrana pentru a-ti potoli foame cateva zile? Sa gasesti un loc bun si cald, ferit de toata animalele, ca sa poti dormi tu si copiii tai la noapte?
Nu, pentru ca nu mai suntem in epoca de piatra.
Atunci, ce inseamna sa supravietuiesti ca un om modern?
Cel mai probabil, sa ai o casa la care sa gi capabil sa-i platesti cheltuielile lunar, sa ai zilnic mancare pe masa, sa ai bani si haine.
Asta este supravietuirea pentru omul modern.Dar, noi ca specie am evoluat mai mult decat doar sa supravietuim.
Am evoluat pentru a trai, pentru a avea cunostiinte, pentru a avea un sens.Multi oameni doar supravietuiesc, uita sa si traiasca.
De aceea multi oameni mor cu regrete si tristete.
Un om implinit mereu o sa moara fericit, pentru ca stie cate a facut in viata pentru a trai. Pentru ca a deschis usile sufletului lui pentru a simti fericire, pace sau iubire.Ce inseamna mai exact sa traiesc?
Depinde de la persoana la persoana, nu putem judeca.Cand supravietuiesti, o faci pentru tine.
Cand traiesti o faci pentru un motiv anume.Cum poti sa-ti hranesti eul interior pentru a afla cum vrei sa traiesti?
Poti sa incepi prin a calatori, prin a acumula cunostinte pentru a te cunoaste pe tine si pe cei din jur, prin a-ti gasi un scop in viata, prin a-ti asculta si sufletul, nu doar mintea, prin a te bucura de fiecare moment sau a fi recunoscator pentru ceva.Inca odata, noi traim pentru un motiv anume (sau mai multe). Cand alegi doar sa supravietuiesti, doar existi.
Cu totii existam, dar mu toti traim!
CITEȘTI
Dezvoltare personala
SpiritualAceasta carte nu face parte din categoria povestilor. Am inceput sa o scriu cu rol informativ in mai multe domenii: dezvoltare personala, spirituala, emotionala si financiara. Precum si de alte domenii care tin strict de ideile mele personale asup...