Ka rawn up ṭha leh e aw😊😊
_ppuyyz_ i hmuh theih tawh ka ring tah hi chuan......
Chuan ka ziah na kha ka hmet bo daih sia... Chapter 1 leh 2 kha tihian pumkhat ah ka siam ta mai... 😊😊😊
Chhiar tawh kha chuan in skip mai dawn nia
Ka sawi tawh ang khan ka vawikhat ziahna nia ka thiamlo nia
Jungkook
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
TAEHYUNG
"Kum 24 i ni tawh a tinge tun thlenga mate i la neih loh chhan hi niang le. Mak ve ngawt mai" Yoongi chuan dan ngaite chuan a ti leh a, he thu Jungkook an a nin zia a hre reng chung pawn a sawi ziah ṭhin...
Amah hi Jungkook kan true blood alpha ṭhianṭha tak leh Jungkook hlau ve lem lo a nia, alpha ve tho a ni bawk.
Jungkook ṭhian te hi Yoongi, Namjoon, Jin, Hoseok leh Jimin te an ni deuh ber a. An paruk hian an in kawm nasa ve hle bawk..
Jimin leh Jin hi Omega an nia, midang ho hi chu Alpha vek. Chuan Jungkook hi True blood a ni bawk.
Kar hmasa mai ṭang khan Jimin têt lai a a ṭhian Taehyung chu omega ho thil an zir na (Wolf School ka ti mai dawn nia aw, sawi dan vak pawh ka hrelo) ah hian a rawn kal ve a
(he hmun hi alpha ṭhenkhat ten Omega te an inven na tur, mi beih dan an zirtir na a ni, Hehmun ah hian Omega an tih duhdah ṭhin te an kal tlângpui. Chubâkah Wolf ṭhenkhat harsatna nei deuh te pawh an kal bawk, Wolf form a in let thei lo te pawh an awm ve a Beta ṭhenkhat awm an awm bawk .... Jimin leh Jin pawh hi helai a an awm nachhan chu a ni mahse an mate te ve ve an tawng phah ta zawk a.. Yoonmin leh Namjin tichuan an vai in an in ṭhian ho phah ta bawk a ni....)