1

964 40 35
                                    

Nagito, yine her zaman olduğu gibi erken kalkmıştı,ama bugün daha da bir heyecanlıydı.Okula gidecekti.En yakın arkadaşı Chiaki sayesinde gelebilmişti bu okula,özel bir okuldu burası.
Hemen hazırlandı Ve yola çıktı.Okul onlara 15 dakika mesafeydi.Chiaki kapıda onu bekliyordu,yanında da kahverengi saçlı bir çocuk duruyordu.Nagito çokta arkadaş edinme meselesinde iyi değil o yüzden dahada zor olacaktı bu yıl.
Nagito'dan
Hemen onlara selam verdim.
"Selam Chiakii!"
"Selam Nagito!Seni arkadaşım Hajime Hinata ile tanıştırmak istiyorum veee okulumuza hoş geldin."
"Hoş buldum.Tabii olur."
"Ben Hajime Hinata,dediği gibi.Sende Nagito Komaeda olmalısın,değil mi?"
"Evet,memnun oldum Hinata-kun."
"Bende"
"Hadi sınıflarımıza gidelim"

Dersten sonra
"Peki..Geliyorum hemen."
"Sorun ne Chiaki?"
"Müdür çağırdı,ben iki dakika gidip geleyim.Gelirken Sonia'yı da alırım."
"Tamam"
Hajime,iyi birine benziyordu,umarım iyi anlaşırız.
"Hinata-kun?"
"Evet?"
"Sonia kim?"
"Tanışırsınız,gel şuradaki banka geçelim."
"Tamam sonra okulu gezelim mi?bana gezdirir misin?"
"Tabii"
Hajime ile sohbet ettik ve sohbeti çok güzeldi.Beni anlayabiliyordu.Sanırım tam bir saat olmuştu.Sohbete dalıp gitmişiz ki Chiaki aradı.
"Neredesiniz yahu?!Bulamıyoruz sizi!"
"Arkana bak Chiaki.."
"Ha-"
Dedi ve telefonu kapatıp bize doğru geldiler.
"Nagito,bu Sonia Nevermind."
"Memnun oldum Sonia!"
"Bende"
"Bu akşam bana gelsenize!Daha çok kaynaşırız belki."
"Bana uyar" dedi Hajime.
Sonia ve bende onayladık.Okul çıkışı idi zaten,bizde direk Chiaki'ye geçtik.Yol boyunca sohbet ettik ama sanırım Hajime'nin gözü bendeydi.Neden anlamadım ama belki sonra öğrenirdim.Zaten Yeni tanışmıştık.
"Evime hoşgeldiniz!"
"Alıştım artık bu manzaraya Chiaki ama hala çok güzel bir evin var."
"Teşekkür ederim Nagito-kun"
Hajime:"Evin çok güzel"
Sonia:"Bayıldım Chiakiiii :>"
Biraz sohbet ettik ve sanırım alışmıştım hafiften,onlarda bana sanırsam.
Doğruluk mu cesaretlik mi oynamaya başlamıştık sonra,sıra bana geldi
Chiaki: "Hmhm Nagito Doğruluk Mu Cesaretlilik Mi?"
"Cesaret!"
"Ayağını yala😌🤗"
"Ne-" "bu görev hariç her şeyi yaparım."
"İyi o zaman Sonia'yı öp."
Sonia: "NE"
"Kızlardan hoşlanmıyorum aptal!"
"İyi be! Hinata'yı öp."
"ha-"
"Huh-"
Hajime kızarmıştı,ona baktığımı fark edince yüzünü çevirdi.Oyunu cezalı oynuyorduk,yapmassam buz dolu bir küvete oturacaktım.Çıplak.
"Peki.."
Sonia ve Chiaki merakla izliyordu,ben ise kızarmıştım.Her ne kadar yanağından öpecek olsam da.
Hajime'ye yaklaştım,o ise çok utanıyordu.Yaklaştığım anda kokusunu içime çektim hafifçe gerçekten güzel kokuyordu.Ve Hajime'nin yanağı çok sıcaktı.Uzun sürdü gibi geldi oysaki 1 saniye öpüp usulca geri çekilmiştim.
Kızlar'ın yüzünde bir ışık saçılıyordu sanki.
Hinata'ya baktım,kızarmıştı hala.
Hajime çekiciydi..Yakışıklıydı..ve kokusu harikaydı.Etkilendiğimi sanırım kabul etmek zorundayım.Daha yeni tanışmamıza rağmen.
"Tamam yeter abartmayın bu kadar!"
Chiaki:İyi peki.Sor hadi Nagito birine."

Kısaca Chiaki'den anlatım

Yavaşça Sonia'ya yaklaşıp kulağına fısıldadım.
"Hey!Shipledim ben bunları.."
"pfft"
"Ship ismi bile buldum lan!"
"Neymiş?"
"KomaHina"
Sonra hafifçe güldü.Ben ise Hajime'nin Nagito'dan etkilendiğini düşünüyordum.

Nagito'dan
"Gecenin 3ü olmuş..bu kadar oyun yeter Chiaki.."
"Artık yatalım...."
"Tamam.."
Chiaki sersemce kalkıp bize yatak hazırladı bizde yardım ettik.Küçük bir sorunumuz vardı..
Chiaki:"Çocuklar..sadece 2 yatak var.."
Chiaki "hey Sonia beraber yatalım mı kızz? Hem ikimiz de Düz*üz,sorun çıkmaz bence."
(Düz:karşı cinsinden hoşlanan)
Sonia: "Olur fark etmez,ama gece göğüslerime sarılma sakın!!" Deyip güldü.
Hinata ve biz ne olacaktık?
Nagito: "Chiaki!Peki ya biz?"
Chiaki: "oh..ikinizde gaysiniz doğru ya.."
Chiaki: "birinizin koltukta,birinizin Kocaman Yatakta yatmasına izin vermeyeceğim.Haberiniz olsun.Aynı Yatakta yatın! Uzak köşelere geçersiniz abartmayın aaağ"
Hajime bunu duyunca her zaman ki gibi kızarmıştı..Zaten sanırım Hajime çok konuşkan bir tip değildi,bugün sohbet ederken çok istekliydi ama,bilmiyorum.
Nagito:"Peki..Öyle diyorsan.."
Nagito: "Sana da uyar mı,Hinata-kun?"
Hajime: "Ş-Şey uyar!"
Nagito: "tamam..artık yatalım hadi.."





Bugünkü bölüm bu kadar olsun.
Devam etmemi isterseniz yazabilirsiniz.
Sizce Hinata'nın da anlatımını koyayim mi?

Neyse..Sizleri seviyorum.İyi bakın kendinize.

İyi bakın kendinize

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I wanna be yours||KomahinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin