Prolog

15 1 0
                                    

Toho večera nad New Yorkem panovalo deštivé počasí. Místní obyvatelé byli rádi, jelikož po dlouhé době nekončících veder konečně déšť svlažil rozpálené město. Rušnou ulicí spěchala drobná, asi desetiletá dívenka z její pravidelné hodiny tance. Své dlouhé světle hnědé vlasy se snažila skrýt pod bundou, kterou si držela nad hlavou.

Cestou se zastavila v obchůdku na rohu, který byl vzdálen asi jeden blok od jejího bytu. Věděla, že když je její maminka v práci, tak musí zajistit večeři pro sebe a Carla sama. Carl byl její otčím a ona se ho bála. Několikrát mamince opakovala, že je na ni zlý, ale ta o tom nechtěla ani slyšet. 

Nakoupila pár základních surovin a s plnou taškou se vydala domů. Bylo jí jasné, že bude mít u Carla problém, jelikož šla pozdě. Už když otevírala dveře bytu, tak slyšela jeho opilecký řev, plný agrese. Přesunula se ihned do kuchyně a začala připravovat lehkou večeři. Vtom ucítila něčí paže na pase. 

Když se otočila, zjistila, že je to Carl. "Užijeme si, co ty na to? To tvoje tělíčko bych rád šukal." Z jeho dechu byly cítit cigarety a levný alkohol. Dívka se od něj odtáhla a začala couvat směrem z kuchyně, on ji však pevně zachytil za zápěstí a odtáhl do ložnice, kde ji surově hodil na postel. Stáhl si kalhoty a dívka zaměřila svůj zrak na zvětšující se bouli pod boxerkami. Na sucho polkla, věděla, že oproti statnému otčímovi nemá šanci. Ten si stáhl i poslední kus oblečení, který ho zakrýval. Uchopil svůj již ztvrdlý penis do ruky a bez okolků ho dívence strčil do úst. Ta se okamžitě začala dávit. 

"Jen mi ho pořádně vykuř, ty děvko! Tak jako tvoje matka kouří čuráky druhejm za prachy!" zařval zatímco se začal v dívčiných ústech pohybovat tam a zpět. Ta pochopila, že nemá cenu se nějak vzpouzet a proto mu svými ústy začala vycházet vstříc.  "Oh ano, ty malá děvko, tak se to dělá...achh..Že by byl talent dědičný? Ne, ani tvoje matka takhle dobře nekouří. Jestli hned nepřestanem, tak se udělám!" a vytáhl svůj penis z jejích úst. Strčil do dívky a ta se svalila na postel. Roztáhl ji nohy a ve vteřině do ní pronikl tak tvrdě, až z dívčiných úst unikl bolestný sten, a začal silně přirážet. "Bože, ty si tak uzounká..Na..na mě to už asi jde." a za hlasitého sténání do dívky vypustil i poslední kapičku, kterou v sobě měl. Pak dívku zavřel do jejího pokoje a šel spát. Děvče vzlykalo dlouho do noci..


SoleilKde žijí příběhy. Začni objevovat