Ateez

33 6 1
                                    


Grup Adı: Ateez (A'dan Z'ye Gençler (A TEEnager Z))

Üye sayısı: 8

Çıkış Tarihi: 24 Ekim 2018

Fandom Adı: ATINY (ATEEZ ve DESTINY (kader) kelimelerinin birleşimi)

Şirket: KQ Entertainment

Çıkış Şarkısı: Treasure, Pirate King

Çıkış albümleri Billboard Dünya Albümleri listesine 12

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Çıkış albümleri Billboard Dünya Albümleri listesine 12. sıradan girmiştir.Henüz yeni çıkış yapmış olmalarına rağmen 'Expedition Tour' adıyla çıkışlarından 4 ay sonra ilk dünya turlarını gerçekleştirdiler. Ayrıca bu dünya turunda Amerika'da gerçekleştirecekleri konserlerin biletleri kısa bir sürede tamamen tükenen en genç K-pop grubu olmuşlardır.Çaylak bir grup olmalarına rağmen YouTube üzerindeki birçok müzik videosu milyonlarca görüntülenmeye sahiptir. 'Say My Name' adlı müzik videoları 2 günde 1.4 milyon izlenme almış, Wonderland müzik videosu ise ilk ay içinde 40 milyon görüntülemeyi aşmıştır.2019 yılında 2 albümüyle birlikte Billboard Dünya Albümleri listesinde 2 hafta boyunca kalan ilk çaylak K-pop grubu oldular. Aynı zamanda BTS ile birlikte grafiklerde birden fazla şarkıya sahip olan tek grup olma niteliğindedir.2019 MTV EMA En İyi Koreli Artist ödülü ile MAMA Worldwide Fans' Choice ödülünü aldılar.Haziran 2019'dan itibaren 3 ay boyunca Hanteo Global Chart'ta birincilik almışlardır.Son geri dönüş albümleri olan 'TREASURE EPILOGUE: Action To Answer' albümleri ile ABD, Brezilya ve Fransa gibi dünyanın birçok yerindeki iTunes En İyi Albümleri listesinde 1 numaraya yerleştiler.ATEEZ, 8 Mayıs 2020'de Kore'yi dünyaya tanıtmak için "Hallyu'nun Yeni Nesil 2020 Kore Kültür ve Turizm Elçileri" olarak atandı.İlk kez tanıtım elçisi olarak Talk Talk Korea için tanıtım videolarında ve Covid-19 salgınını önlemek için bireysel yöntemler tanıtan 'Overcome Together' adlı bir kampanya videosunda yer aldı.

Ateez HakkındaWhere stories live. Discover now