,,JSTE JENOM MOJI''

26 3 0
                                    

Pozor upozorňuji že jsou tu nechutné a úchylné scénky 15+ a jsou do nejmenších detailů popsané!!!

Hned jsem věděla co udělám....
Došla jsem tam jen v podprsence a kalhotkách a měla jsem ještě strašně průhledné kimono. Když slyšeli že jsem vesla otočil se prvně Midoriya a tomu řekli sliny jen jak me uviděl. Tak to chci vidět Shota. Ten se taky otočil a podíval se na mě, ale nedal na jeho to že jsem ho vzrušila. Došla jsem mezi ně a dala jsem jim na tvar pusu. Jakmile jsem to udělala Shoto se zbláznil. Vypl televizi hodil si mě přez rameno a nesl mé do ložnice. Midoriya šel za námi.
,,Co se mnou hodláte dělat?" zeptala jsem se šibalsky
,,Nevím" řekl Midoriya a pokrčil ramena
,,Ale já vím"řekl Shoto a už se po mě sápal
Já se nechala. Chtěla jsem to. Shoto mi pomalu rozvázal kimono a u toho mě líbal. Midoriya si zatím sundal triko a rychle a mě se poskytl nádherný pohled na jeho brisaky a byl jenom v boxerkach. Teď se ti dva vyměnili. Shoto se svlékal a já se líbala s Midoriyou ( sorry nevim jak se to zklidňuje). Miluju být bisexuál. Jak se na mě vrhli oba. Shoto mi sundal kalhotky a Midoriya mi rozepl podprsenku. Já se rozplynula jako pára nad hrncem. Shoto si pomalu sundal boxerky. Já zrudnu jak rajče.
,,Děje se něco?'' zeptá se mě Shoto
,,Ne. Jen se asi rozplynu" řekla jsem mu
,,Tvého smím li se zeptat?" zeptá se
,,Z vás" délka jsem mu a on dostal záchvat smíchu
Pak do mě pomalu a opatrně vniknul Shoto. Midoriya se někam vypařil, asi šel do kuchyně pro kondomy. Proč? Protože on se bojize bych s ním měla dítě. Domluvili jsme se, že s Todorokim budu bez ochrany a s Midoriyou s ochranou. Dítě chceme.
Až jsme zakončili naše hrátky tak jsme padly a usnuli. Rano jsem se vzbudila v 5.30 ta svítání. A moje kroky nebo spíš bez erovql na záchod. Nechápu proč. Ale Nela jsem na spěch. Až jsem se vyblila, tak jsem šla udělat snídani. France tousty. Jakmile jsem je měla hotové jak na zavolanou došli kluci. Já byla oblecana v teplakach které byli Modoriyi a tričku které bylo Shota. Najedli jsme se a já musela jít na nákup a sejít se s Urarakou. Má tady dneska spát. Řekla jsem jim to a oni jen kyvli. S Urarakou jsme se sešli v parku já po nákupu a s tehotenskym testem v kabelce. Radši jsem ho koupila kdyby náhodou.
Večer jsme se s Urarakou rozhodli že ona udělá večeři. Já jsem si to namířila do koupelny i s testem a zamcela jsem se. Udělala jsem si test podle návodu a čekala jsem na výsledek. Pozitivní. Super. Jsem šťastná. Napsala jsem to Urarace. Vím že ne má pod přezdívkou ,,Matička Svatá''.  Takže kluci nezjistí že jsem to já.
Svatý Anděl
Matička Svatá:,,Jsem těhotná"
Svatý Anděl:,,Pecka hned jsem u tebe'' odepsala a v minutě už ťukala
,, Heslo'' řeknu
,, Tvůj anděl strážný'' řekne Uraraka a já odemču
,,Bože já se radostí rozteču'' řekla a obejmula mě
,,Pojď kluci už čekají. Kimchi mám hotové" ( zase se omlouvá, ale nevím jak se to píše)

Já, Todorokim, Deku, BakugouKde žijí příběhy. Začni objevovat