1.rész

126 4 0
                                    


A két lift egyszerre tárja ki ajtajait s kilép belőlük egy-egy ember, egy nő és egy férfi. Amint meglátják egymást szoros ölelésbe vonják a másikat.

-Kiyoko!

-Édesem! Hogy kerültünk ide? - kérdi a nő. Elengedi a férjét és gyorsan végig pásztázza a az apró előteret. Majd zavartan folytatja. - Egyáltalán mi ez a hely?

-Nem tudom. Kérdezzünk meg valakit, mintha arra fényt látnék - mutat egy kanyarra, honnan lámpa fénye világit. A nő csak bólint s elindulnak az enyhén kacskaringós folyosón. A ív után egy tágas terem tárul a s szemük elé. Jobbra egy bárpult, s mögötte áll egy ember. 

-Köszöntöm önöket a Karasunoban, Kageyama vagyok a bártrendér. Foglaljanak helyet. - mutat a sötét hajú férfi két előtte elhelyezkedő székre. A házaspár leülnek a mutatott ülőalkalmatosságra. - Szeretnék kérdezni tőlük pár dolgot. Emlékeznek valamire mielőtt ide kerültek volna?

-Nem nagyon, csak arra, hogy éppen a nászutunkon voltunk. - feleli a szemüveges nő miközben megszorítja a mellette ülő kezét.

-Ennyi elég is, köszönöm. - mondja a pult mögött álló személy érzelem mentes arccal. - A továbbiakban szeretném, ha figyelnének arra, amit mondok. Először is, nem árulhatom el, hogy hol van ez a hely. Másodszor, önök ketten egy játékban fognak egymás ellen hamarosan megmérkőzni. Harmadszor, a játékot rulettkerékkel válasszuk ki. - amint a mondat végére ért mögötte egy rulettkerék tűnik fel. Az ifjú pár arcára kiülő meglepettséget látva, de nem törődve vele folytatja. -  Negyedszer, ebben a játékban az életük lesz a tét. - mintha ennél a mondatnál eddig monoton hangjában valami kárörvendést lehetne hallani. Kageyama arcán megjelenik valamennyi ércelem, szája felfelé görbül egy kicsit. Fapofájára hirtelen szadista mosoly kerül.

-Várjon egy percet! - kiáltott a kopasz fejű férfi, ki nem vette azt a mosolyt mi előtte volt. Nem, ő nem arra reagált így. Hanem kapzsisága miatt, mi az élet megtartásából, folytatásából adódott, s az ezt fenyegető veszély volta kiváltó oka.

-Ötödször, nem hagyhatják el ezt a helyet a játék végeztéig. - arc vonásai újra érzelemmentesek.

-Badarság! Kiyoko, ne foglalkozz vele! Gyere menjünk, - áll fel a férfi és int feleségének, a fejével abba az irányba, ahonnan jöttek. A nő követi férjét, ki időközben elkezdett visszamenni a liftig. Míg oda nem értek  arról beszéltek, hogy a pultos biztosan meghibbant és, hogy mennyire sajnálják szegényt. Céljukhoz érve megpróbálták kinyitni a lift ajtaját, de az nem akarta az igazságot. Meglepetten eszmélnek rá, hogy a feketének igaza van. Bár tudják mégsem akarják elhinni. Végig járják a szint helységeit, de mosdókon kívül semmit  sem találtak. Bosszúsan mennek vissza a bárnak kialakított helyhez. A férfi a pultra csap és a kijárat hollétét kiszedni Kageyamaból.

-A hely elhagyása csak a játék végeztével történhet meg.

-Hee.., és mi van hanem megyünk bele a kis játékodba? - bár a megszólítás tisztelettudó  a  hangsúly gúnyos. De ami ezt a kijelentést követte azt sosem sejtették volna. A bár mögötti fal elhúzódott. A nő ijedten bújik párjához.

-Édesem, azok.... - mondja Kiyoko s közben megremeg a hangja. - ..holttestek? - a mondat végére már szinte teljesen elhal hangja.

-Csak annyit mondhatok, hogy egy játékban kell megmérkőzniük, melyben az életük a tét. - egy nagy piros gombot tesz a pultra. (megjegyzés: amit köztudottan tilos megnyomni😆)- Amint megnyomják, a rulettkerék elindul és a játék kiválasztásra kerül.

Vonakodva, de megnyomják. A rulett elindul, majd megáll. A táblán ez áll "DÁRC". Ezt követően egy robbanás következik és helyén két dárctábla jelenik meg.

A halál után (Kagehina ff.)Where stories live. Discover now