Part 6

18 1 2
                                    

Perspectief Sarah :

Het is wassim..
Niet weer. Hij kwam in de kamer en zei " zo zo onze prinsesje is niet meer verwend hé " "ach joh wat moet je ?" "Ik wil jou." " ja ja grappig waneer mag ik weg? " "nooit" "waarom zit ik hier zelfs??!!!" " vraag dat aan je vader" huh wat bedoelt hij hier mee? "Wat bedoel je ?" "Kom je vanzelf achter." En hij ging weg. Ik ben zo confusud wat bedoelt hij???
1 u later.
Ik heb zoo veel honger. En toevallig kwam wassim binnen. "Hier heb je wat eten" "Dankje?"
Eindelijkkk ik had zo veel honger ik heb de hele pizza op gegeten .
Na een tijdje kwam de dikke man binnen. Hij was kort en dik . Hij had een lange baard, en zag er vies uit. Hij had geen haar, hij kwam naar me toe. "Het zoetepoepie " "?" "Kom eens mee jij" " wat? Neen" " kom nou en werk mee !"
Wat wil hij toch van me? . Hij pakte me op en bracht me naar een andere kamer . Hij deed zijn trui uit . Ik zag in het midden van de kamer een groot bed . Oh nee ? Word ik ontmaagd? Yaahh Allah . Neeeeee ik wil dit niet!!!! De man begon me uit te kleden . Ik schreeuwde en stribbelde maar niks werkte!!! "HELPPP HELPPPP AUBB HELPPPP " " luister meid , beter werk je mee of anders gaat dit niet zo leuk zijn!" Net waneer hij wou beginenn ging de deur open. Hamdolillah. Het was wassim.
" yo wat doe je? " " Ewa je weet zelf beetje genieten" " GA VAN HAAR AF NU! " " ja meneer" en de dikke man ging weg. Ik was hele maal naakt in de kamer aan het huilen terwijl wassim kleding zocht voor me . Hij pakte een trainingspak en gaf die aan me . Hij liet me zien waar de douche is en ik ging douchen .

Hij is mijn mektab .Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu