Yine camdan bakıyordu George. Saat 14:30'du ve yoldan geçen insanlara bakıyordu. Aniden kapı çalmıştı, kalkıp kapıyı açtığında gelenin Clay olduğunu gördü. Clay gülümseyerek "Selam gogy nasılsın?" Diye içeri girdi. George "İyiyim saol hangi rüzgar seni buraya attı" diye dalga geçti. Clay "Hiç en yakın arkadaşımı ziyarete gelemezmiyim?" demişti. George hafifçe kıkırdadı.
2 Saat sonra,
Clay mutfakta kahve yapıyorken George da yayındaydı. Clay kahveleri hazırladıktan sonra yavaşça kapıyı açıp fısıldayarak "George" diye seslendi. Sesi yayına gitmişti chat şunlarla doluydu "GEORGE DREAM YANINDAMI?!?" "Dreamnotfound <3" bunu farkeden Clay kettle gibi gülmeye başlamıştı. Kameraya görünmeden kahvesini George'a verdi. 10 Dakika sonra yayını kapatmıştı.Clay George'a bakmaya başladı. Bunu farkeden George ona dönerek dil çıkarttı. İkiside hafifçe gülüştüler. George bilgisayarı kapatarak ayağı kalktı. George dolabını açarken belinde bir sıcaklık hisssetti, boynunda da bir nefes hissediyordu. Clay George'a sarılmış ve uykuluydu. George "Hey Clay uykun mu var?" Clay cevap vermeden yatağa evet der gibi uzandı. George üstünü değiştirerek yatağa oturdu. Clay George'u kendine çekti bir anda. Göz göze gelmişlerdi. Clay George'un dudaklarına bakıyordu, George da aynı şekilde Clay'inkilere bakıyordu. Bir anda Clay George'un dudaklarına yapıştı...
İlk defa kitap yazıyorum hatalarım varsa şimdiden sorry owo devamı geliceeek
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑢 || dreamnotfound
Fanfictionİlk kitabım umarım okurken eğlenirsiniz kitap bitti yeni seri yapmayı planlıyorum umarım beğenirsiniz💗 +14~