Kontynuacja Pierwszego spotkania
Słońce świeciło jasno w Zatoce Przygód, gdy Ryder i Psi Patrol zabijali czas Marshall grał z Rubble, Ryder poszedł do Katie , a Rocky i Skye grali w berka z drugiej strony Chase stał i patrzył na zume która leżała w słońcu i chyba zasnęła.
Och, zumi. Gdybym tylko mógł ci powiedzieć, jak się czuję. Jesteś taka piękna. powiedział rozmarzonym Chase.
W takim razie powiedz jej, jak się czujesz. odezwał się głos za Chase.
Chase podskoczył z zaskoczenia i zobaczył obok siebie Rocky'ego i Skye.
Och, cześć . Co nowego? zapytał Chase.
Chase, wszystko w porządku. Powinieneś powiedzieć zumie, jak się czujesz. powiedział Rocky.
Nie wiem, o czym mówisz Rocky. odpowiedział Chase.
No dalej. Wszyscy wiedzą, że podoba ci się zuma. odpowiedziała Skye.
Co? Nie! powiedział szybko Chase.
W takim razie jak wyjaśnisz tę głupią, zakochaną minę, którą robiłaś minutę temu? zapytał Rocky.
Albo kiedy ją przytuliłeś , kiedy prawie uderzyła w skały …
Albo czas, kiedy się martwiłeś, kiedy była w zawodach...
I wtedy grałeś z nią w hop hop Boogie…
A ten czas, kiedy graliście w berka ...
Albo kiedy poznaliście się po raz pierwszy ...
Albo czas, kiedy…
W porządku! W porządku, rozumiem! Chase warknął.
Przepraszam, Chase. przeprosiły dwa szczeniaki chase westchnął.
W porządku. Właśnie… Zbliżają się Walentynki i chciałem zrobić coś specjalnego dla zumy. Bardzo ją lubię, ale denerwuję się. odpowiedział Chase.
Czemu? Zapytała Skye .
Denerwuję się, ponieważ nie wiem, czy zuma czuje to samo do mnie. Po prostu nie chcę jej zdenerwować ani stracić jako przyjaciółki lub kolegi z drużyny. wyjaśnił Chase.
Rozumiemy stary. Słuchaj, a może porozmawiamy dla ciebie z zumą i zobaczysz, jak się czuje? zaproponowała Skye .
Poza tym powiemy ci, jak się czuje, kiedy otrzymamy odpowiedź. dodał Rocky chase westchnął z ulgą.
Dziękuję Rocky skay . Naprawdę to doceniam. powiedział Chase, po czym uściskał dwa szczeniaki. Po oddzieleniu się od uścisku Rocky i Skye wyszli, zostawiając Chase samego. Chase nadal tylko wpatrywał się w Zumę .
Naprawdę cię lubię, zumi . ... Mam tylko nadzieję, że nie będę przez to cierpiał . powiedział cicho Chase.
Skye i Rocky czekali, aż będą mogli porozmawiać sam na sam ze zumą później zuma przesiadywała w bazie na poduszce , kiedy dwa szczeniaki podeszły do niej.
Cześć zuma . Jak się masz? zapytał Rocky.
W porządku. Nie mogę się doczekać Walentynek. Będzie tak słodko! ... Mam nadzieję. odpowiedziała zuma , zanim opadły jej uszy.
Awww zuma. Dlaczego masz smutną twarz? zapytał Skye , nie wiedząc, dlaczego zuma jest zdenerwowana zuma jęknęła.
Cóż, po prostu ... Miałem nadzieję, że Chase zrobi dla mnie coś romantycznego w Walentynki, ale nie wiem. To znaczy, Chase i ja jesteśmy kolegami z drużyny i najlepszymi przyjaciółmi, ale nie wiem, czy on czuje się tak samo jak ja! stwierdziła zuma.
CZYTASZ
Walentynki
HumorChase od samego początku podkochiwał się w Zumie dlatego w walentynki próbuję dać jej wyjątkowy prezent. czy mu się uda? czy też na zawsze będą tylko przyjaciółmi