Ao Long on altı bir seksen boyunda kumral saçlı mavi gözlü bir çocuktur. Lisede arkadaşı olmaya herkes tarafından dövüldüğü ve hor görüldüğü için kendisine arkadaş yapamamış ve asosyal bir çocuk olmuştur.Ao Long için önemli olanlar ailesiyle evde vakit geçirmek ve en sevdiği oyunu olan Fantastik Savaşçı oynamaktır. Bir gün yine Ao Long okullar tatildeyken ailesi üç günlüğüne iş gitmiştir evde tek kalan Ao Long odasında en sevdiği oyunu olan Fantastik Savaşçı oynarken son seviyeye geldiği için sevinyorken bilgisayarın yanındaki içecğe elini çarpıp düşürdü elektrik çarptı ve öldü.
-----------------------------------------------------------
Etrafında ortağa çağa benzeyen eşyalar olan odada bir çift ona bakarken ne olduğuğunu anlamayan Ao Long gözünü kapatıp ne oduğunu hatırlama başladı en son sevdiğim oyunu oynuyordum ne olduki diye düşünürken hatırladı oyununu oynarken son seviyeye geldiğim için elimdeki içeceği düşürüp jendine elektrik çarptığını anladı.İçınden geçirerek ben yokken ailem ne yapacak ben öldüm diye çok üzülmüşlerdir diye düşündü Ao Long. Ao Long bunu düşünürken kendisinin yeniden doğduğunu ve bebek olduğunu anladı. Anlamışken kendisine yaklaşan birisi olduğunu hissteti ve gözünü açtığında iki metre boyunda kaslı bir adam gördü içinden bu adam herhalde benim babam dedi ve adamın kollarındayken çok rahatsız oldum ve ağlamaya başladım.
Bir telaşla babam beni hemen alıp güzel bir kadın olan annemin kuçağına verdi ve annem beni emzirmeye başladı ne kadar mücadele etsemde annem beni emzirmeye ısrarla sevam etti . Babamın adı Ao Chen , anneminkide Zhong Linger . Annem babam benim adımıda aynı yani Ao Long koymuşlar.