Imi intind picioarele si bratele pregatita sa imi incep ziua. Deschid ochi privind somnoroasa camera de hotel pe care am inchiriat-o azi noapte. Ce noapte, imi amintesc vag cum iubitul meu, mai bine zis fostul, se mozolea cu asistenta lui ne avand niciun stres ca as fi putut sa ii prind. Nu iam intrerupt, tot ce am putut spune in acel moment a fost:
"Ce dragut!"
Apoi am plecat stiind ca toata atentia lor e pe mine, am apucat doar sa aud un "Katherina" inainte sa ies val vartej din casa care desigur era a mea si pe care o so vand cat de curand e posibil.
Ma ridic incet din pat frecandu-mi ochi, cascand ne-avand nici un chef de viata. Ridic telefonul de pe noptiera si observ 12 apeluri de la Josh, ce curaj pe el. Imi iau papuci in picioare, sunandu-l pe agentul meu fiind pregatita pentru o conversatie lunga.
...
Privesc casa din fata mea detasata, vad cum niste oameni iau lucrurile din casa punand in pamant un semn pentru casa de vanzare. Ma asigur ca toate lucrurile importante sunt luate si urc in masina intrebandu-ma ce naiba se intampla cu mine si ce o sa fac....
Cobor din masina cu tupeu regretand ca urmeaza sa intru intr-un club, dar sincera sa fiu mai bine imi petrec timpul aici decat altundea. Din partea puteai sa auzi muzica "the hills" pe fundal ce te facea sa intri in club, deschid usa si dau de doua matahale, le arat buletinul si intru inauntru. Muzica imi spargea timpanele, dar intr-un mod placut, am mers cu incredere spre bar stiind ca deja sunt prada barbatiilor.
"Un whisky te rog."
"Uhh, ce domnisoara frumoasa avem aici!! Whisky, hm? Cine te-a suparat frumoaso?"
Imi dau ochii peste cap si il ignor. Alt tampit. Imi iau paharul de whisky de la tip, platesc si ma asez pe un fotoliu argintiu vazand un tip care se tot holbeaza la mine. Imi dau whicky-ul peste cap si imi deschid telefonul sa vad daca ma sunat cineva.
10 missing calls from John
Nare decat sa sune pana il doare mana, de asta nu mai pot eu.
Blond, ochii albastri, par cret, imbracat intr-o camasa neagra, stramta care ii scotea muschi in evidenta, ahhhh, pantaloni largi si o cravata alba. Deja imi imaginez ce as putea faceu cu el. Imi musc buza de jos, deja facandu-mi scenari in cap. Isi intorce privirea spre mine, ma priveste din cap in pichioare si ranjeste la mine, se ridica lenes de pe fotoliu si se apropie de bar, vorbeste ceva cu barmanul si barmanul zambeste. Peste cateva minute barmanul ii imaneaza un vin rosu, ranjesc la propriu si ma uit la el cum se indreapta spre mine cu un zambet strengar care e extrem de sexy.
"Buna!"
"Salut!"
"Cum te cheama frumoaso?"
"Katherina, pe tine?"
"Andonis, incantat!!"
"Ce sarbatoresti?" il intreb facand conversatie
"Intalnirea mea cu o frumusete ca tine."
Imi dau ochii peste cap, dar zambesc. Se zice ca fetele/femeile sunt mult mai atragatoare cand zambesc. Zis si facut. Ma uit la el cum pune din vin in doua pahare. Imi ofera un pahar si se uita in ochii mei de parca ar incerca sa ma devoreze.
"Pentru intalnirea noastra."
"Pentru inceputuri noi."
Ciocnim paharele si bem ne luandu-ne privirea unul de la altu.
...
"Nu-mi vine sa cred ca a facut asta."
"Nici mie, dar ce sa faci."
Zambesc spre el, niciunul dintre noi nu mai spune nimic, privesc spre telefon care arata ora 12.
"Ar cam trebui sa plec."
Zambesc trist spre el, acesta se aproprie de mine, ma priveste in ochii inainte sa ma sarute intr-un ritm nebunatic. Aleluia, ce buze fratelo.
...