Άρχισα να πηγαίνω προς το σπίτι μου. Νιώθω κάπως παράξενα μετά την συνάντησή μου με τον Εμίλιο, δεν μπορώ να το εξηγήσω, σαν να έχω πεταλούδες στο στομάχι μου. Ναι ναι ξέρω τι θα πείτε, σε όλες τις ταινίες αυτό λένε οι πρωταγωνιστές και σημαίνει ότι είναι ερωτευμένοι. Όκευ, ναι ίσως μπορεί και να είμαι αλλά 2 φορές τον έχω δει μόνο και έχουμε μιλήσει την μία, μόνο 10 λεπτά. Και για να σας προλάβω διότι ξέρω ότι θα πείτε ότι είναι έρωτας με την πρώτη μάτια, δεν ξέρω δεν πιστεύω και πολύ σε αυτά, μπορεί να είναι απλά ένας ενθουσιασμός λόγο του χορισμού μου με τον.... ναι αυτόν τέλος πάντων.
Έφτασα σπίτι και έβαλα κάτι άνετο. Μία φαρδιά άσπρη μπλούζα (καβάτζα από τον αδελφό μου χεχεχε) και μία γκρι φόρμα. Φόρεσα τα αθλητικά μου έβαλα λίγο άρωμα και ένα απαλό lipgoss. Πήρα κλειδιά, κινητό, λεφτά και πήγα προς το δωμάτιο του Θέο. Χτύπησα απαλά την πόρτα και μετά από λίγο μπήκα μέσα. Ευτυχώς είχε ξυπνήσει. Γύρισε και με κοίταξε.
- Καλημέρα '' είπε με κάπως νυσταγμένη φωνή
- Καλημέρα υπναρά, ήρθα να σου πω ότι θα πάω με τα παιδιά για καφέ.'' του λέω και περιμένω απάντηση
- Όκευ να προσέχεις μικρή'' είπε τον αγκάλιασα και έφυγα
Κατέβηκα της σκάλες γρήγορα και είδα στην κουζίνα τον μπαμπά μου. Παράξενο αυτό, υποτίθεται ότι δουλεύει. Πήγα προς το μέρος του, με άκουσε και γύρισε να με δει.
- Καλημέρα αγάπη μου. Τι κάνεις?'' ρώτησε ενώ με αγκάλιαζε
- Καλημέρα μπαμπά μου, μια χαρά εσύ?''
- Μια χαρά και γω''
- Δεν δουλεύεις σήμερα?'' ρώτησα
- Όχι πήρα ρεπό σήμερα'' είπε και χαμογέλασε
- Ααα τέλεια! Δηλαδή θα περάσουμε όλη την μέρα μαζί?'' ρώτησα με ένα πλατύ χαμόγελο
- Ναι!'' είπε και ανταπέδωσε το χαμόγελο
- Ωραίαααα! Ααα θα πάω με τα παιδιά για καφέ για καμιά ώρα και θα έρθω. Δεν ήξερα ότι έχεις ρεπό αλλιώς θα καθόμουν μαζί σου''
- Δεν πειράζει αγάπη μου πήγαινε'' με φίλησε στο μάγουλο με χαιρέτισε και έφυγα
Επιτέλους είμαι στον δρόμο για να πάω στην καφετέρια που με περιμένουν τα παιδιά. Μετά από 5 λεπτά έφτασα έξω από την καφετέρια. Πέρασα την πόρτα μπήκα μέσα και άρχισα να ψάχνω να δω που είναι οι άλλοι. Αααα είναι τέρμα μέσα σε ένα γωνιακό τραπέζι. Πήγα προς το μέρος τους και γύρισαν να με δουν.
YOU ARE READING
Ήταν μόνο μία νύχτα
RomanceΑμαρυλλίς: Ένα κορίτσι 17 χρονών, 1,60, έξυπνη, καστανομάλλα, με μελί μάτια και σχετικά αδύνατη. Η κολλητή της προσπαθεί να την κάνει να νιώσει καλύτερα μετά τον χωρισμό της και επιτέλους 1 μήνα αργότερα την έπεισε να βγουν! Τι θα γίνει άραγε στην σ...