Capitolul 3

164 17 5
                                    

   Poate as putea sa fac si baie dar sa spal si pisica...

   Cred ca asta am sa fac. Scot mata din cada si dau drumul la apa mai tare. In timp ce astept mini-jacuzzi-ul meu sa fie umplut cu apa, pun pisica in chiuveta si ma duc sa-mi iau samponul.

  Cand ma intorc in baie, pisica nu mai era acolo.

   -Ce naiba...pisi...pisi...

  Stai..pisica era uda...asa ca lasa dare de apa! Vai ce desteapta sunt!!!
"Poate iti iei si  niste haine...ca tot ai  vecini!" Dap...o idee foarte buna. 

   Gata imbracata urmaresc darele de apa pana jos in sufragerie, pe terasa..pe cimentul de pe terasa si apoi dispar langa gard. 

   O DOAMNE!!! A INTRAT LA DOAMNA NEBUNA IN CURTE!!

  Am o vecina care uraste pisicile. Dar le uraste rau de tot. Anul trecut am gasit un pui de mata intr-o punga cu apa, aruncat la mine in curte. L-am salvat la timp, iar acum este pisica lui Kim.

   Ma chinuiesc sa sar gardul si...aterizez in cap. Ar trebui sa obtin un premiu pentru Miss Neindemanatica in ritmul asta. Ma scutur de pamant si apoi observ ca cineva sta in fata mea.

  -Te pot ajuta cu ceva?a intrebat o voce de baiat.

   OH MY GOD!!! E atat de...YUMMY!!! Este cel mai frumos baiat pe care l-am vazut vreodata!!!Poate tipa nebuna are vreun nepot sexy.

   -Erm.. nu ... adica da...adica...erm..ai vazut cumva o pisica...un pisoi mai exact?

   - Era cumva ud?a intrebat el.

   -Da..pai...a fugit in timp ce ii faceam baie.

  El a inceput sa rada.

   - Da l-am luat in casa pentru ca tremura si apoi am venit sa-mi iau telefonul....si apoi te-am vazut pe tine spiderwoman.

  El m-a condus in casa si mi-a spus sa astept in sufragerie.

  -Uite-ti pisica. Ti-am pus-o intr-un prosop.

  -Erm...multam.Si...cum te cheama?

  -Zayn, pe tine?

  -Agatha..si Zain,locuiesti de mult aici?

  -E Zayn , nu Zain. Si nu, tocmai m-am mutat.raspunde el razand

  -Aha...ok Zayyyn.raspund eu zambind.Pai eu am sa plec..

  -Stai, Agatha...imi..dai si mie nr tau de telefon?a spus el timid.

   -Sigur, da-mi telefonul tau si tine tu pisoiul cat tastez.

   Cand i-am dat mata lui Zayn, aceasta a inceput sa-l scuipe si sa faca urat. El nu s-a speriat ci s-a uitat fix in ochii ei si a soptit ceva, iar atunci pisoiul s-a oprit din scuipat si s-a cuibarit in prosop, inca uitandu-se la cel care-l tinea.

  -Hmm..bizar...

  -Ai spus ceva?a intrebat el.

  -Mda..uite numarul meu.

   I-am dat telefonul si mi-am luat pisica inapoi.

   -Pai bine...eu am sa plec.

   -Permite-mi sa te conduc pana la poarta!a zis el.

   -Erm...ok...cred. Doar e curtea ta.am spus razand.

    El m-a condus si imediat cum am iesit pe poarta, a si inchis-o.Hmmm...si mai bizar.

    Cand am ajuns in casa am dus pisica la mine in camera si am inchis-o acolo. Nu in genul de am incuiat toate usile si am inchis toate caile de scapare din casa, ci in sensul ca...pur si simplu am inchis toate usiile.

   M-am apucat sa fac curat, iar cand am terminat eram extenuata.

  M-am dus in camera sa fac un dus,iar apoi m-am culcat.

   Pe la miezul noptii simt ceva lipindu-se de mine. Probabil pisica...stai...chestia asta e cat un om.

    Incept sa pipai chestia lipita de mine pe sub patura si realizez ca e un om. O fi mama...dar mama nu miroase a sampon de baieti... CE DRACU?!

   Aprind lumina iar langa mine apare in baiat gol. Cred ca am un vis foarte ciudat...

   Il ating pe baiat, iar acesta se uita cu niste ochi mari si verzi....ca ai pisicii. CE NAIBA?! Sunt prea adormita ca sa judec bine..

   -Hei tu...

   -Eu?raspunde el.

    -Da tu. Baiatu' cine ti-a dat drumul in dormitorul meu?! Cine?! Staaai...esti vreun prieten de-al lui Kim si te-a platit sa.... O DOAMNE  ... ESTI UN VIOLATOR!!!!

   -Stai ce?!a zis mirat. Nuu....sunt un... de fapt nu sunt un violator si nu o cunosc pe Kim...iar tu mi-ai dat drumul in casa. Am dormit si aseara impreuna.

   -Mai copilu'... eu aseara am dormit cu....pisica...stai...nu-mi spune...tu...tu esti pisica?!

   -BINGO!a spus el si a inceptu sa rada.

   -Dar ce esti??

   - Eu sunt un metamorf..momentan metamorful tau.a spus el ca si cand ar fi evident.

    -Ce ma?!
HEY LUMEE!!! As vreau sa imi cer scuze de intarziere si.. daca vreti sa va uitati si pe povestile unor copii minunati: _exomaniac OriginalSmile si RosaWolf au povesti....minunate :3 :)

KittenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum