𝐃𝐎𝐒 🎥

3.6K 100 15
                                    

𝐍𝐎𝐄𝐋𝐀𝐍𝐈 𝐌𝐄𝐈 𝐂𝐀𝐑𝐓𝐄𝐑
𝐏𝐎𝐎𝐃𝐀 |  𝐂𝐡𝐢𝐜𝐚𝐠𝐨, 𝐈𝐋 📍

𝑾𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒎𝒖𝒍𝒊𝒕𝒑𝒍𝒆 𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍, 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒎𝒚 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒚𝒈𝒆𝒊𝒏𝒆 & 𝒑𝒖𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒋𝒐𝒈𝒈𝒊�...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝑾𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒎𝒖𝒍𝒊𝒕𝒑𝒍𝒆 𝒍𝒐𝒖𝒅 𝒗𝒐𝒊𝒄𝒆𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍, 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒕𝒐 𝒅𝒐 𝒎𝒚 𝒎𝒐𝒓𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒚𝒈𝒆𝒊𝒏𝒆 & 𝒑𝒖𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒋𝒐𝒈𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒂𝒏𝒕𝒔 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚.

𝑳𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒊 𝒔𝒆𝒆 2 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒅𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒎𝒐𝒏𝒈𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎𝒔𝒆𝒍𝒗𝒆𝒔 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆𝒅 𝒎𝒆. 𝑰𝒈𝒏𝒐𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒅 𝒈𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒂 𝒌𝒊𝒔𝒔 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓𝒆𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒌𝒊𝒕𝒄𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒇𝒓𝒐𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒍𝒂𝒌𝒆𝒔.

𝑮𝒓𝒂𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒃𝒐𝒘𝒍 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒂𝒃𝒊𝒏𝒆𝒕 𝒊 𝒑𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒆𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒐𝒘𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒊𝒍𝒌 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒓𝒐𝒐𝒎. 𝑺𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒄𝒆𝒓𝒆𝒂𝒍 𝒊 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒑𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒐𝒏𝒆 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒅𝒔 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅𝒔.

How y'all make y'all cereal 👀 I swear that's the only way to go cereal then milk- a/n
___

"𝐰-𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫𝐞," 𝐢 𝐚𝐬𝐤 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝𝐥𝐲.
"𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐨𝐥𝐥, 𝐧𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝,"

𝑺𝒄𝒐𝒐𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒂𝒓𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒖𝒑 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒘𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒎𝒆, 𝒉𝒆 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒔𝒏𝒂𝒕𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒎𝒚 𝒂𝒏𝒌𝒍𝒆 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒆 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒔 𝒊 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕 𝒌𝒊𝒄𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒏𝒄𝒉𝒆𝒔 𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒄𝒆.

"𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞!" 𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔 𝒂𝒕 𝒎𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒑𝒖𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒎𝒚 𝒋𝒐𝒈𝒈𝒊𝒏𝒈𝒔 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒑𝒖𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒂 𝒇𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒅 𝒘𝒉𝒐 𝒉𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒂𝒏𝒔𝒘𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒎𝒚 𝒔𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔.

𝑺𝒄𝒐𝒐𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒖𝒄𝒌 2 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒏𝒔𝒊𝒅𝒆 𝒎𝒆 𝒂𝒔 𝒊 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒔 𝒉𝒂𝒓𝒅 𝒂𝒔 𝒊 𝒄𝒂𝒏, 𝒉𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒎𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒊𝒈𝒂𝒓𝒆𝒕𝒕𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒕𝒆𝒆𝒕𝒉 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒊 𝒔𝒂𝒘 𝒎𝒚 𝒑𝒐𝒄𝒌𝒆𝒕 𝒌𝒏𝒊𝒇𝒆 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒓𝒆𝒔𝒔𝒆𝒓.

"𝐀𝐰𝐥 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐲𝐚 𝐭𝐫𝐲𝐧𝐚 𝐠𝐨, 𝐡𝐮𝐡?" 𝒉𝒆 𝒓𝒉𝒆𝒕𝒐𝒓𝒊𝒄𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅 𝒎𝒆 𝒂𝒔 𝒊 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒌𝒏𝒊𝒇𝒆 𝒏𝒅 𝒔𝒉𝒐𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒕 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆, 𝒉𝒆 𝒄𝒓𝒊𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒊𝒏 𝒑𝒂𝒊𝒏 𝒂𝒔 𝒊 𝒈𝒐𝒕 𝒖𝒑 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒂𝒏 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒊𝒈𝒏𝒐𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒘𝒆𝒂𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒎𝒚 𝒅𝒂𝒅 𝒄𝒂𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒚 𝒏𝒂𝒎𝒆.

"𝒀𝑶𝑼 𝑩𝑰𝑻𝑪𝑯 ! 𝑰 𝑺𝑾𝑬𝑨𝑹 𝑰𝑴𝑨 𝑲𝑰𝑳𝑳 𝒀𝑶𝑼!"

𝑹𝒖𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒇𝒂𝒔𝒕 𝒂𝒔 𝒊 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒂𝒘𝒂𝒚 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒕𝒓𝒚𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒔𝒕𝒂𝒚 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔 𝒓𝒖𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝐀𝐫𝐦𝐚𝐧𝐢'𝐬 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒃𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒊𝒕 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒔𝒆𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒃𝒐𝒚 𝒔𝒕𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒖𝒔𝒆𝒅 .

𝑻𝒉𝒂𝒕𝒔 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒊 𝒑𝒂𝒔𝒔𝒆𝒅 𝒐𝒖𝒕.


                       NEW CHAPTER!!           Who was that boy at the door ?                     Who's Armani ?😟         Anywho

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

NEW CHAPTER!!
          Who was that boy at the door ?
                    Who's Armani ?😟
         Anywho.. VOTE !!

    
                                  A NUUSKII PRODUCTION 🔫

2𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 (under construction)Where stories live. Discover now