2.hikaye

20 2 0
                                    

Bundan tam 2 sene önce bugün bu akşam tanıştık . Ama nasıl..

Böyle insanların kadınların herhalde erkeklerinde vardır yıldızlarının cok parladığı popüler olduğu bir donem vardır ya heh işte öyle bir zamanda ..

2011 şubat ayından beri iş çıkışı ingilizce kursuna gittim tam olarak ne gündü bilmiyorum , metroda yakışıklı sarışın bir cocuğu görmeye başladım , şöyle kaslı filan kollar filan o biçim .. önce ne diye baktım ettim bilmiyorum buarada sarışın erkeklerdende hiç hoşlanmam ilk bi kaç karşılaşmadan sonra kafama iyice taktım bunu.. ama bu düşünceden hemen sıyrılıyordum hırlımı hırsızmı itmi ne bilim ben kim bu adam , ayrıca benimde 1 yaşında oğlum var ..

bu cocuk daha gencecik.. böyle hesaplamalar yaşıyordum

Gel zaman git zaman bu arada karşılaşmalarımız öyle cok sık değil 5-6 günde 1 bazen 10 günde 1..

onunda beni fark ettiğini anladım o bakar ben bakarım gözleri mavi gerçekten cam gibi gözleri bunu herkez söyler , beni fark ettikten sonra her gün ama hergün itiraf.comda kendi adıma yazılmış birşeyler aradım ama bulamadım , cocugun adınıda bilmiyorumki aratayım bulayım . Takipmi edicem ayrıca benden 5 durak önce iniyor.

Ama ben bu arada onla yatıp onla kalkıyorum annem yurt dısındaydı anneme telefonda anlattım herhalde cok önemsemedi bilmiyorum uzatmıyayım, her akşam metro duragında onu görüyorum bin bir türlü sebeble yanımdaki arkadaslarımıda işte ''metronun kapısı burda açılmıyor biraz daha aşağı inelim'' diye diye benim sarı cocugun dibine kadar girmeyi başarıyordum

artık 2.5 ay olmuştu biz flört ediyor gibiydik sesini bile hiç duymamıştım , bu arada benim yıldızım cok parlak dediğim dönemde bu sürekli bör talipler birşeyler oluyor ben hiçkimseyi istemiyordum onu istiyodum cogu kişi kızıyordu bana ne olduğunu bilmediğim bir adamla tanışmaya calışmam çok abesmiş diye.. 2.5 ayın tam o günü yani 6 mayıs 2011 :)

o gün kursum yok ama kurs civarına gittim her akşsam 22.00 karşılaşıyoruz 21:15 saatımı kurdum gunduzden tam kahve falım bakılacakken alarm caldı ben dedım gıdıyorum pesımdende bırı ıs bırıde yakın arkadsım geldı onlar farklı yerlerde oturuyolar metrobuse gıderken bana akıl verıyolar oyle yap boyle yap derken bir kaktüs aldık yol yolundan üzerinede numaramı yazıp iliştirdim .. koştur koştur metrobüse binip metre duragına gıttım tam edirnekapı metroyu bilen bilir metrobusten cıktım metro duragına varacagım metro gitti.

ah dedim gitti bende bosu bosuna kursa dıye eve yalan soyleyerek cıktım akbılı fılan bastım yuruyorum kafayı bır kaldırdım benim kıvanc tatlıtugum :) şok oldum kalbim güm güm atarken onu gecip bir metro duragına oturup ark mesaj atıyorum burda oda burda , nasıl yani diyolar cunku onlar bu sefer planlı denk gelmek içinm gittiğimden karşılaşmayacağımızı düşünüyolardı . Oda beni arıyormuş..

Neyse ben artık fark ettiricem senden hoslanıyorum filan bakıyorum ceviriyorum kafayı bakıyorum çeviriyorum

derken geldi oturabilirmiyim dedi adını söylüyor ben duyuyorum algılamıyorum bütün beyin hücrelerim öldü

nedense adını kerem diye düşünmüştüm , daha önce kerem diye tanıdığım biri olmadı neyse zaten cocugumuz olursa bır daha adını kerem fılan koymayıda düşünmüyorum :)

böyle ıkı sey konusurken metro geldı ben anca adımı fılan soylemısımdır metroda bındık ıkı tane koca eşşek kadar insanlar

nerde çalışıyorsun , kaç yaşındasın, hangi durakta iniyorsun gibi sorular soruyoruz hayatımda ilk kez bir erkekten bu kadar etkilendim sırtımdan ter bosalıyor böyle süzüldüğünü filan hissediyorum muhtemelen yüzüm kızarmayıda gecti soguk soguk ter atıyor , beni eve kadar bırakıcak

AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin