"Ay schiet op we kunnen al bijna niet meer naar binnen." dit is wat ik elke zaterdag hoor van mijn vriendin Leza. elke zaterdag gaan wij naar club Besta in Amsterdam. het is een erg chique club en het is erg gewild, dus je moet altijd optijd zijn om nog binnen te komen. maar meestal komen we wel met een smoes binnen. of verleiden we de portiers. vanavond zouden we weer gaan en zoals elke week verheug ik me er weer op.
"ja Leez ik kom eraan." ik strompelde van de trap met me luchtje nog in mn hand. de taxi stond al voor de deur. ik pakte snel me jas en rende naar buiten. bijna vergat ik mn sleutels. we stapte in de taxi en gingen onderweg naar amsterdam. we woonden er 20 min vandaan dus het duurde wel eventjes voordat we er waren.
met wat vertraging waren we eindelijk bij de club aangekomen. we stonden in de rij en zagen om ste beurt mensen de rij uitgestuurd worden. na paar mensen waren wij aan de beurt. we hadden deze keer als tactiek niet te druk doen, rustig praten en decolleté laten zien. dit werkte goed want de portier liet ons meteen binnen.
de club was al aardig goed gevuld. er kwamen steeds weer wat mensen bij. we kregen van de barman als binnenkomer twee shotjes vodka. de klapte snel in. lez en ik begonnen te dansen, te kletsen met de barman en te genieten van de heerlijke drank geur die om ons heen zwier.
club Besta staat er om bekend dat er veel koppels heen komen, omdat het er gezellig en chique is wil iedereen er wel wat van mee proeven.
vaak sta ik aan de bar te kijken naar het drank die ik lekker vind. vaak word er ook aan mn kont gezeten als ik gewoon aan de bar sta. meestal denk ik er niets van, ik denk dan altijd maar: "ik ben ook wel eens geil laat ze even" misschien ben ik te zelfverzekerd in dat opzicht. soms sta ik daar en zit er wel een mooie tussen. dan laat je casual altijd die mannen voor je betalen. zo heb je de avond van je leven.
maar deze keer gebeurde er iets vreemds. ik stond aan de bar te genieten terwijl Lez haar geheimen dingetje deed op het toilet met de man die ze net 40 minuten kende. ik keek om me heen of er gezellige mensen waren waarmee ik kon kletsen. tot er een man mij de heletijd zat aan te staren. het was op een hele fijne manier niet een waar je zo bang van wordt weetje wel. hij keek liefde vol, maar op zijn schoot zat zn blond harige vriendin. die al snel door had dat hij niet naar haar keek. elke keer als ik stiekem naar hem keek lachte hij stiekem terug.
op een gegeven moment ging zijn vriendin naar het toilet. hij keek achterom naar haar en keek meteen mij aan met een zwoele blik en schreeuwt: "Barman, geef haar dr nog een!" ik geef vrolijk maar ook in de war want hij had net nog een meisje op zn schoot zitten.
ik zei dankjewel hoor en lachte lief naar hem.
JE LEEST
ik wil het delen...
Romancedit verhaal gaat over Ayli, een rustig, lief, gezellig meisje. Ze ontmoet Jeros. Niet wetend dat dit haar hele leven zou omgooien. Dit verhaal draait om de liefde.