"geen toneelstukjes opvoeren"

1 0 0
                                    

zoals elke avond was het weer raak. er kwam weer een bericht binnen van Jeros. We hadden een leuk gesprek. zoals de dag ervoor. ik vroeg weer dingen, hij vroeg weer dingen. zo ging het dagen door. naar mate de dagen praten, merkte ik dat hij een steeds andere manier tegen mij begon te praten. het waren eerst gesprekken waarbij we over ons leven vertelde en wat we hadden meegemaakt, maar de laatste keren sloegen ze om in verleidelijke berichten waarbij er flirterige opmerkingen gemaakt werden.
eerst had in het helemaal niet door, we waren zoveel aan het praten. het leek gewoon normaal te worden. het duurde 2 weken voordat ik door had wat ik aan het doen was. ik praatte met een jongen die gewoon een vriendin had. vreselijk.
die zelfde avond heb ik hem veel vragen gesteld over zijn vriendin. ik vroeg wat zij deed.
maar ik kreeg korte en boze antwoorden terug zoals: "ze doet iets in de make up" en "ze is 20". het was duidelijk dat hij niet over haar wilde praten. dus ik confronteerde hem hiermee. ik zei: "hey we praten nu al wel een tijd en ik merk echt wel je flirt pogingen. dus hoe en wat verder?" hij typte een lang bericht want het duurde wel even voordat ik een bericht terug kreeg. na 5 min gewacht te hebben kreeg ik eindelijk een bericht terug. hij vertelde dat hij op het moment in de club al een hele goede vibe om mij heen voelde. hij zei dat ik mooi gezicht en een hele sterke aantrekkingskracht heb.
ik schrok wel van de woorden die hij zei, ook al was het lief bedoeld. het was toch een beetje raar, ook omdat hij eerst al zei dat hij gewoon vrienden wilde blijven.
ik reageerde op zijn bericht met: "echt super lief wat je allemaal hebt gezegd, ik waardeer het echt. alleen hoe wil je dit verder gaan aanpakken?"
hij vertelde dat hij zelf ook niet wist hoe hij dit moest doen. hij snapte niet dat hij ooit gevoelens zou krijgen voor iemand anders. ik bleef even stil toen ik het woord gevoelens hoorde. hoe kon hij al gevoelens hebben we waren 2 weken aan het praten..?! we praatte dan wel fulltime maar we hadden elkaar nog nooit goed in het echt gesproken.
ik was moe dus ik stopte het gesprek en ging slapen. voor het slapen dacht ik na over wat Jeros zei. gevoelens hebben. iets wat ik al heel lang niet meer heb gehad. ik had überhaupt nog nooit een relatie gehad. ik ben vroeger wel eens verliefd geweest, maar vaak waaide dat snel weer over.
ik had nog niet helemaal een verliefd gevoel bij Jeros. ik voelde me heel chill bij hem en knap is hij zeker ook, maar die gevoelens zijn er nog niet. ik zou ook niet willen weten of ik die zou willen ondervinden. ik heb geen zin in een kat en muis spel of tweede keus te spelen. ik heb geen tijd om die toneelstukjes op te voeren. na het vele nadenken viel ik toch rustig in slaap.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 22, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

ik wil het delen...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu