1 Aku akhirnya berjaya menyetubuhi kak kiah.

30.6K 146 4
                                    

  Bermula aku mendekati kak kiah setelah aku mengahwini adiknya. Aku bernafsu semasa melihat kak kiah lincah ke sana sini dgn baju kelawar. Dan paling aku tak dapat tahan bila kak kiah menarik seluar dalam nya. Baju kelawar jenis jarang kain nya dan aku sentiasa memerhati tubuh badannya . Pada masa itulah , aku memasang impianku dan merencana bagaimana untuk aku  menyetubuhi kak kiah. Aku memikirkan rancangan terbaik untuk aku menjadikan anganku  menyetubuhi kak kiah menjadi kenyataan . Dan rancangan aku adalah membeli cecair perangsang nafsu dan menunggu suaminya mempunyai urusan luar yang Agak lama. Kini setelah sekian lama menanti, tarikh dan masa bertuah aku akhirnya tiba.
      Satu hari semasa aku tengah makan bersama suaminya serta Kak Kiah, suaminya memberitahu besok Dia terpaksa ke utara tanah air. Mungkin selama 3 hari kalau urusan lancar, kalau tidak mungkin makan masa seminggu. Suaminya, berpesan kepadaku untuk menjaga keluarganya sepanjang ketiadaannya. Dalam hati aku seumpama "menyuruh musang menjaga ayam dan pagar makan padi ".. Aku dengan senang hati dan sangat teruja berkata  akan memastikan amanah di jaga. Padahal dlm pemikiran jahat aku, pada malam pertama ketiadaan suaminya nanti aku akan menjaga  kak kiah dgn tidur dlm kamar kelamin mereka.

       Dan hari yang sangat di nantikan telah tiba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

       Dan hari yang sangat di nantikan telah tiba. seperti di beritahu bila aku balik kerja aku pura pura tanya kak kiah suaminya dah pergi ke? Kak kiah pun dgn tak tau niat jahat ku memberitahu tghari tadi dah pergi . Dada aku bergelojak macam nak pecah bila mengenang tentang rancangan jahat aku.. Yee , siap sedia lah kak kiah sempat aku merenung tubuh badan kak kiah yang spt biasa berbaju kelawar dan hari nie baju kelawar kuning bunga yg nipis tu di pakai nya. Memang keras batang pelir ku melihat kesan seluar dalam dan nampak jarang jarang warna merah seluar dalam. Kak kiah tengah membasuh pinggan. Sambil tu dia pun membetulkan seluar dalamnya. Aku memang bernafsu gila lah. Aku sengaja cuba bergurau sambil memancing. Kena pakai seluar dalam Avon tu baru kemas. Asyik bunyi getah seluar dalam kak kiah bleh terangsang sy. Ish pak teh kesitu pulak dia pikir he he. Berderau darahku dengar ketawa manja kak kiah tu. Amboi! Ada harapan malam nie.. Aku tahu kak kiah tengah subur kerana malam kelmarin mereka berdua bersetubuh. Aku jgk terdengar suami nya cakap takpe pancut dlm sbb mama baru kering. Iye tapi lama lagi abang, kak kiah sambil mengerang kenikmatan menyuruh suaminya belayar Agak lama. Tapi tak bertahan lama, sebab mengemudi Kak Yah yang hebat tu suaminya karam akhirnya . Abang nie aduh cepat sgt tak sampai 20 minit pun. Abg dah tak daya Ma suaminya cuba membela dirinya. Takpe Ma pak teh akan menjadi nakhoda seberapa lama yg Ma atau Kak Yah mahu... Aku pun cuba berbual dengannya tapi ke arah topik yang lain seperti kerja dll. Sambil diriku menanti hari malam. Dan tak sedar dalam berbual dan lepas tu buat urusan yang lain sedar sedar dah masuk maghrib.
         Malam tu sambil makan aku sempat mencuri pandang pada Kak Yah, mataku terlihat di bawah lengan. Fuh ketiak baru lepas cukur dan bra hitam. Dan tepat pukul 1 pagi semasa biniku dah lena tidur kerana di kerjakan oleh aku cukup baik sampai Dia lembik, mmg terus tido lena sampai pagi biniku. Semasa aku menyetubuhi biniku sengaja aku menguatkan hentakan sepadu aku supaya kak kiah dengar. Aku tau kak kiah dengar krn semasa aku tgh bertarung kak kiah ketuk pintu panggil biniku. Ateh ateh.. Pastu senyap mesti kak kiah dengar biniku mengerang kuat dan bunyi hentakan kuat.
     Aku menyelinap ke bilik kelamin kak kiah. Aku memegang tombol tapi dlm takut takut. Bila aku pulas tombol pintu rupanya tak berkunci. Aku pun menyelinap masuk. Dlm remang lampu tidur aku nampak sesusuk tubuh yg tengah baring terlentang .. Aku mendekati perlahan lahan. Aku menjeling air supplement pd meja tidur. Tinggal separuh mesti kak kiah dah minum. Sebenarnya semasa makan mlm aku dpt menyelinap masuk bilik kak kiah dan meletak air perangsang nafsu dlm air mineral. Aku perasan tangan Kak Yah melekap pada lubang keramat nya. Mata Kak Yah separa terpejam. Aku tahu Kak Yah mesti tak tahan sangat. Aku berdebar debar ketakutan dan juga keterujaan nafsu melampau. Samaada berani teruskan atau berundur. Tapi nafsu berahi mengatasi ketakutan. Aku terus membuka kain pelikat ku dan kini aku bertelanjang bulat. Aku terus berbaring di sebelah kak kiah. Aku tak berani memeluk lagi badan nya. Aku cuba merapatkan badanku ke badan kak kiah. Bau harum bedak wangi menusuk hidungku dan secara automatik batang pelirku keras dan tegang. Aku apalagi tak pikir panjang terus aku memeluk kak kiah dari atas dan sebelah tanganku menyelak baju kelawar nya. Bila di selak sampai ke pusat, aku pun meraba lubang keramat. Jari Kak Yah berada di celah lurah nikmat. Fuh terus tanganku terasa bulu dan lubang tu. Rupanya kak kiah tidur tak pakai seluar dalam. Memang cool.. Aku pun dengan nekad terus mengacu kepala takuk ku ke celah lubang keramat tu. Dengan pelincir yg ku lumurkan mudah sahaja batang pelir ku menerobos masuk. Aaaaaarrrggghhh aku mendengus nikmat. Memang sedap nikmat burit kak kiah nie. Kak kiah dlm terjaga tapi terpinga pinga pun menegur. Ayah tak jadi ke pergi kedah seakan di sangka Abg Yon aku nie. Aku hanya diam tak menjawab. Abaaaangg uuuuussshhaaarg besarnya batang Abg nie lalu membuka luas matanya. Namun, pak teh!!!!!! seakan nak menjerit kak kiah terperanjat bila melihat aku di atas badan nya menindih dan batang ku di dalam faraj nya. Aku segera memagut mulutnya. Kak kiah cuba melawan dan menjerit tapi aku cepat terus bersuara. Kak kiah sy tengah rakam. Kalau kecoh video tersebar kak kiah yg malu. Terus kak kiah senyap. Tapi mukanya merah samaada menahan marah atau syahwat tengah naik. Aku pedulikan semua tu. Yg penting aku dah dpt menyetubuhi kak kiah. Aku pun bertalu talu menghentak lubang burit kak kiah. Kedua belah tangan ku meramas tetek kak kiah yg bulat besar tu. Bilamana aku hentak batang pelir ku masuk ke lubang burit kak kiah kepala takut ku terkena batu maryam kak kiah. Kak kiah seakan akan tersentak. Tapi cuba menahan suara agar tak mengerang. Tapi aku dpt mendengar erangan kecil. Nah... Aku telah berjaya. Aku melajukan henyakan aku sehingga lah aku terasa kak kiah memeluk ku dgn rapat. Kukunya di cakar cakar belakang badanku. Manakala kedua tumit kalinya telah menahan punggung ku. Yes berjaya akhirnya. Aku pun memagut mulutnya. Kak kiah segera membalas dgn rakus.
Bagai mimpi aku rasakan. Aku pun apa lagi terus menghenjut semahunya lah. Pelepap berkali kali bunyinya. Bunyi tilam erangan kak kiah bertali arus. Agak lama dekat sejam. Sedapnya pak teh... Lagi lagi lagi kak kiah menyuruh ku menghentak nya. Memang hebat kak kiah nie. Kali nie barulah bertemu buku ruas. Dekat sejam setengah. Aku terasa pinggang Agak sakit. Namun kak kiah tak mengalah

Kisah Benar; Meniduri & Menikahi Kak Kiah Where stories live. Discover now