Ki vagy valójában?

9 1 1
                                    

A küzdelem annyira kimerítette Aliost hogy 3 napig egyfolytában aludt. És most is azon a helyen volt álmában mint legutóbb, minden úgy történt a titokzatos férfi még most is ott ült a trónon és várt Alios ra.
-Jól harcoltál.-mondta a férfi.
-Harcoltam? De hát semmire sem emlékszem erről.-mondta Alios.
-Boztos vagy te ebben?-kérdezte a férfi
-Csak arra emlékszem hogy hallottam a hangodat és ezután forróságot éreztem és mintha minden könnyebb lett volna-monda Alios kicsit zavarodottan
-Ez azért van mert a démonösztöneid felébredtek.Már csak azt kell megtanúlnod hogy írányítsd az erődet- felelte ismét az idősebb démon.
-De ezt hogy csináljam?-kérdezte Alios
-Hamarosan személyesen is találkozunk akkor majd sok titkot megtusz majd és sok döntést kell meghoznod. De adok egy kis segítséget, használd ezt.-mondta az idősebb majd kínyújtotta a kezét és egy kardot adott át a fiúnak. A kard fekete volt arany szegély-el a pengéje pedig lila lángal égett.
-Köszönöm-mondta miútán átvette a fegyvert.
-Ebben van az erőd egy része ez majd segít írányítani.-mondta a démon.

Ezután Alios felébredt.
-még hogy én démon ez butaság -gondolta és bárhogy próbált nem tudott a kardtól megszabadúlni.
-Mihez kezdjek ezzel még csak a suliba sem vihetem be. Amint ezt kimondta a kard egy lilaköves gyűrűvé vált és Alios ujjára került ahonnan színtén nem jött le.

A napok békésen teltek egészen máig.
Ugyanis Aliost és a barátait ezúttal alacsony rangú angyalok vették üldözőbe. Egy sötét sikátorba menekültek ahol úgy tudtak harcolni hogy ne keverjenek bele sok embert.
Éppen akkor volt a sátán is a földön emberi alakjában hogy megbizonyosodjon róla milyen erős a fia. Alios és barátai legyőzték az angyalokat mire a sátán odaért.

Magon,Penny és Charlie meghajoltak a sátán elött.
-Üdvözlöm uram, örülök hogy itt van- mondták egyszerre.
Aliosnak fogalma sem volt ki az a férfi aki így hasonlít rá és miért viselkednek a barátai ilyen furcsán.
-Kik vagy mik vagytok igazából?-faggata őket Alios értetlenül.
- Mondjátok csak meg neki -mondta magabiztosan az idegen.
-Értettük-mondták egyszerre.
-Én Apollon vagyok hírhedt démonlord-mondta Penny majd Egy hatalmas kígyóvá változott-ez az én igazi alakom.
-Én Alastor vagyok- mondta Charlie majd felvette valódí alakját ami csak kicsit tért el az emberitől ő ugyanis egy ghul volt.
-A nevem Juliett a halálhozó -mondta Magon Majd egy macskadémonná vált.
-Én a Sátán vagyok -mondta az idegen majd felvette démoni alakját-és az apád.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Mar 22, 2021 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

A sátán fiaМесто, где живут истории. Откройте их для себя