Odpovědi se nedočkali. Vrhli se na něj "Hej! Já jsem s Vámi!" křikl a vyhýbal se úderům. Zastavili se a koukli na něj "Tak proč šmíruješ?" procedila přes zaťaté zuby Anit "Nešmíruju. Jen jsem Vás hledal... A našel" usmál se. Postavili se normálně do hrdého postoje. Uslyšeli další šramot. Ten kluk se postavil k nim a zase do bojového postoje. Ten kluk si připravil oheň "Dan" řekl "Anit" řekla An "Katty" dopověděla Katt. Z křoví vystoupil kluk v černé mikině. Na hlavě měl kapuci takže mu nebylo vidět do obličeje "Kdo jsi?!" zasyčela pro změnu An. Kluk neodpověděl. Jen se tajemně usmál a rozběhl se na ně. Všichni tři se na ráz pohnuly. Katty si vytvořila ohnivou dýku. Ten kluk v černé mikyně vytvořil temnou kouli. Hodil ji. Plnou pecku schytala Anit. Smetlo ji to na zem. Katty využila příležitosti. Bodla toho kluka do břicha. Ten vyjekl a svezl se na kolena. Katt a Dan se rozběhli k An (čtěte jako En :D). Pomohli ji posadit se. Měla jedno dračí oko černé a druhé fialové "An? Jsi v pořádku?" zeptala se Katt "Jo... Ale... Ten kluk... Mi předal temnotu..." koukli jsme se na toho kluka co ležel na zemi. Dan jí pomohl na nohy. Katt šla k tomu klukovi. Chytla ho v podpažì a jednu jeho ruku si dala přes ramena. Dotáhla ho k jednomu velkému stromu. Zaklepala na různá místa na kůře. Odkryli se dveře od výtahu. Vešli. Vyjeli až do stromového domku. Toho kluka položili na lehátko. Už byl při vědomí. Kapuce mu spadla takže se odkruly jeho blond až světle hnědé vlasy. Měl zeleno-modré oči.
"Fajn frajírku. Tak teď budeš držet" ránu od ohnivé dýky měl zanícenou. Soucitně sikla "Musím ti vypálit tu infejci z těla. Drž" menší plamínek jí vyšlehl z prstu. Pomalu ho přikládala k ráně. Zařval bolestí. Vyšla odtamtud "Tak jo. Rána je ošetřená" řekla a koukla ba Dana "Tak jo. Pro vysětlení proč jsem tady... Vy dvě jste... Dcery elfů, draků a dračích jezdců" obě na něj čučeli jako na zjevení "Počkat co?" vzpamatovala se jako první Anit
Další část je tu :)
Prosím komenty. Ráda bych věděla Vaše názory na postavy... Co si myslíte o tom klukovi? :D
ČTEŠ
Elf, drak a jezdkyně
FantasySedmnáctiletá Katy prožívá nejhorší chvíle svého života. Když jí zemřou rodiče, zůstává na všechno sama. Díky své kamarádce Anit, má alespoň trochu pocit rodiny. Ale něco se začne dít. Na jejích vlasech se utvoří modro-fialové proužky, její oči se p...