3.část Seznámení se se schopnostmi

6 1 0
                                    

Amálka, Lili a Rozárka šly do kouzelného lesa, aby zjistily, co má vlastně Lili za schopnost. Každá víla musí mít nějakou schopnost. Když tam konečně dorazily, šly přímo ke kouzelnému stromu.  Lili na něj položila ruku, zavřela oči a strom jí dal schopnost takovou, kterou víly ještě nikdy neviděly. Byla to rychlost.

Nikdo nebyl tak rychlý jako Lili.  Lili z toho byla nadšená.  Amálka, Rozárka a Lili šly zpět do království, kde na ně všichni čekali.  Byli zvědaví, co bude mít Lili za schopnost. Vždy, když víla dostane novou schopnost, musí se to oslavit.

Král jí také řekl, že jejich tradicí je, že každá nová víla dostane vlastní zvířátko. Lili byla šťastná. Konečně bude mít i ona vlastní zvířátko.  Rozárka měla koně Rézinku, Amálka ptáčka Milu a Lili dostala lišku Limy.  Každé zvířátko mělo stejnou schopnost jako ten, kdo ho vlastní.

Po oslavě Lili přemýšlela nad tím, co vlastně víly přes den dělají?  Zeptala se Amálky.  Amálka odpověděla, že jsou celý den s Rozárkou a svými zvířátky v kouzelném lese a hrají různé hry. Lili už se nemohla dočkat, až to taky vyzkouší.

        Nastal druhý den a všechny tři víly si šly hrát do kouzelného lesa.  Lili strašně bavilo hrát na honěnou, protože vždy vyhrála. Rozárka a Amálka byly zase lepší v jiných hrách.  V kouzelném lese strávily celý den.  Ani se jim nechtělo zpět do království, ale musely. Byl to překrásný den plný dobrodružství, na které nikdy nezapomenou.  Když přišly do paláce, všechny tři víly byly ospalé.  Pro Lili to byl první den s novými přáteli, ale ne zdaleka poslední.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 22, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tajemství lesaKde žijí příběhy. Začni objevovat