Jessica Miller
Jessica vagyok 16 éves, a barátaimnak csak Jess. Ja és Bak a horoszkópom, de a szüleim Nyilasnak gondolnak. Ők amúgy semmilyen szentimentális dologban nem hisznek, apa vállalkozó, anya pszichológus. Én is pszichológus szeretnék lenni. 14 éves voltam, amikor kiköltöztünk Amerikába. Eleinte nehéz volt megszoknom az új környezetet, de sok barátot szereztem. A legjobb barátnőm Susan, szerencsére osztálytársak vagyunk és ami még a legjobb, hogy egy utcában lakunk. Van egy öcsém Daniel, a horoszkópja mérleg. Sajnos ő egy tipikus mérleg, mindig más a hangulata. Mondhatni meg van mindenem, de nem is ez számít, hanem a szeretet és a béke. Sajnos anyával rengeteget veszekszem, nincs olyan nap, amikor jól kijönnénk egymással.Október 31.
Halloween. Ez Amerikában nagy ünnep, de mi nem nagyon szoktuk ezt megünnepelni, max az öcsémmel faragunk tököt és ijesztgetjük egymást. Amerikában ez valahogy máshogy néz ki. Szinte az összes ház ki van díszítve, és a gyerekek beöltöznek. Amivel persze nincs is semmi baj, viszont nekem ez olyan mint a többi átlagos nap. Ültem volna a szobámban és nyomkodtam volna a telefonom, ha csak nem hívtak volna meg egy buliba. Az egyik osztálytársam, Olivia bulit rendezett. Engem is meghívtak és a legjobb barátnőmet is, de muszáj volt beöltözni valamilyen jelmezbe. Nos, mivel nem volt jelmezem, így csak fel aggattam magamra egy macskafület és hogy cicának tűnjek felvettem egy fekete pólót és egy fekete nadrágot. Olivia említette, hogy lesznek idősebb, ismeretlen emberek is a buliban, gondolom akik már nem a gimibe járnak. Megbeszéltem Susannal, hogy a parti előtt találkozunk és együtt megyünk oda. Előtte még beugrottunk a közeli boltba és vettünk 2 üveg bort és 1 pezsgőt. Susan egyébként ha már itt tartunk apácának öltözött. Mikor Olivia házához értünk, már hallottuk kintről a zsivajt és a zenét. Egy idegen fiú nyitott ajtót. Nem nézett ki középiskolásnak, sőt annál még szerintem idősebb is volt. Egyszerűen lefagytam, annyira jól nézett ki az a srác. Majd odajött az ajtóhoz Olivia, elküldte azt a fiút, hogy nyugodtan menjen táncolni és csak annyit mondott, hogy ,,Mulass jól Harry!" Megtudtam, hogy Harrynek hívják. Egész este csak rajta járt az eszem, instán, facebookon is utána néztem de nem találtam semmit. Lehet, hogy találtam volna bármilyen információt, ha tudom a vezetéknevét is. A parti ott alvós volt, csak arra vágytam, hogy megismerjem jobban Harryt. Annyira részeg voltam, hogy mellette akartam aludni. Mivel túl sok alkoholt ittam, nagyon ragaszkodtam ahhoz hogy mellette aludjak, feltűnően viselkedtem hogy észrevegyen. A bulin alig tudtunk egymással beszélgetni, mert mindig volt valaki a közelében. Szegény Susant is elhanyagoltam miatta. Majd ilyen hajnali 4 óra körül mindenki kidőlt, volt aki hazament és volt olyan aki nem. Láttam, hogy Harry már elaludt, melléfeküdtem. De ő felébredt és...
YOU ARE READING
First time
RomanceHa imádod Harryt, itt a helyed! KOMOLYAN!!! Most kezdtem az írást, és szívből remélem, hogy tetszeni fognak nektek az alkotásaim.💗🥺 18+ tartalmak előfordulhatnak!😄🔞