7

412 48 10
                                    

"Ne yapacağımızı cidden düşünmedin mi?" Dedi Bakugou. Bir bankta yan yana otururken Kirishima mahçup bir şekilde ensesini kaşıdı. Ve evet düşünmemişti.

"Birlikte olduktan sonrasını pek düşünmedim. Üzgünüm." Dediğinde Bakugou gökyüzüne bakmayı bırakıp kafasını eğmiş olan Kirishima'ya baktı.

"Tch." Dedikten sonra etrafına bakındı Bakugou ve duvardaki afişi görünce Kirishima'ya döndü.
"Şu filme gidelim." Dediğinde Kirishima tabii ki de kabul etti.

En yakın sinema alışveriş merkezinin içindeydi bu yüzden oraya gittiler. İçerisi kalabalıktı, birbirlerini kaybetmeden yan yana yürürken Kirishima yine konuşmaya başlamıştı. Fakat Bakugou'nun dikkati onda değildi, bir ilk.

Kirishima bunu fark ettiğinde Bakugou'nun omzuna dokunmuştu ama Bakugou bir anda yerinden fırlamış ve patlamalar oluşturarak havaya yükselmişti.

"KIZIM!"

Bir üst kattan, yaklaşık 15 metreden, küçük bir kız çocuğu düşüyordu ve Bakugou bunu fark etmişti.

Patlamalarla havaya yükseldiğinde herkesin dikkatini çekmişti. Kızın düştüğünü gören bazı kişiler ise çığlık atıyor ya da öylece kalakalıyordu. Ama Bakugou harekete geçmişti.

Düşen kızı kucakladığında artık elleriyle patlama oluşturamazdı Bakugou. Sırtını yere doğru döndüğünde 5 metre ya da daha fazla bir mesafeden yere çakılmışlardı.

"BAKUGOU!" Diye bağırıp hızla oraya koştu Kirishima. Bakugou sırt üstü yere çakılmıştı. Küçük kızın ise bir şeyi yoktu. Bakugou acı çektiği belli olan bir şekilde doğrulup kızı kucağından indirdi.

"Sen ne yapıyorsun? Ne kadar tehlikeliydi farkında mısın! Bir daha annenin elini sakın bırakma! Anladın mı!" Diye kıza bağırdığında küçük kız sonunda şoktan çıkabilmiş ve ağlamaya başlamıştı. O sırada kızın annesi olduğu belli olan kadın ağlayarak kızına sarılmış ve Bakugou'ya tekrar tekrar teşekkür etmeye başlamıştı.

Kirishima hızla Bakugou'nun yanına çökerek onu kontrol etmeye başladığında Bakugou Kirishima'nın elini ittirdi. Kirishima bunun yerine Bakugou'yu koltuk altlarından tutarak ayağa kaldırmıştı. Bakugou tabii ki de iyi değildi, öyle bir yükseklikten yere sırt üstü düşmüştü. Kesinlikle bir doktora görünmesi gerekiyordu.

Kirishima yavaş hareketlerle Bakugou'yu ilerletirken arkalarından bir ses geldi.
Biraz önce düşen kızdan geliyordu ses.

"Çok teşekkür ederim! Sen benim kahramanımsın!" Dedi hıçkırıklarının arasından. Bakugou duraksasa bile yine de devam etmişti ilerlemeye. Kirishima kıza ufak bir şekilde gülümsediğin de ise Bakugou'ya yardım ederek alışveriş mağazasından çıkartmıştı onu.

Kimse bunu beklemiyordu ama Bakugou herkesin önünde mükemmel bir şey yapmıştı.

Kirishima " Bakugou hadi seni Recovery Girl'e götürelim. Yüksekten düştün." Diye mırıldandığında Bakugou istenmemişti ama Kirishima onu dinlemeyerek olabildiğince yavaş bir şekilde Bakugou'yu okulun revirine götürebilmişti.

Recovery Girl Bakugou'nun sırtına bir merhem sürmüş kendi özgünlüğünü kullanmış ve dinlenmesi için onu revirde Kirishima ile bırakmıştı.

Yanlız kaldıklarında Kirishima telefonunu kontrol edebilmişti ve görmeyi beklemediği bir şey vardı ekranda. Telefonu yavaşça Bakugou'ya çevirdiğinde Bakugou'nun kaşları çatılmıştı.

"UA'nin öğrencilerinden biri bugün küçük bir kız çocuğunu kurtardı! Eğer görmek istiyorsanız aşağıdaki videoyu izleyebilirsiniz!"

"Bu da ne sikim böyle?" Dedi Bakugou. Birisi o anın videosunu çekerek internette paylaşmıştı ve şuanda bu video her yerde paylaşılıyordu. Kendi sınıf grupları dahil.

"Bakugou, iyi bir şey yaptın." Diyerek gülümseyen Kirishima artık daha rahattı. Bakugou'nun üzerindeki saçma sapan iddialar ortadan yavaş yavaşta olsa kaybolacaktı.

monster / Bakugou KatsukiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin