Mattemov pohľad
Když mi Natalka neodepisovala začal sem mít strach. Okamžitě sem napsal Kláře.Kouknul sem se kdy jede nejbližší vlak do Košic a našel sem. Mněl jet za 20 minut. Zbalil sem si nabíječku, peněženku a mobil a utekl na nádraží. Nasedl sem na vlak a přemýšlel o Kláře co mi asi chtěla říct ale medzi tím mně napadla mišlenka co když mně nemilije😔.
U Klarisi
Odchádzať mám o 7 hodín lietadlom a premišlam nad Matym. Milujem ho a keď mi písal že sem príde dúfala som že žartuje.O 5 hodín neskôr
Rozlúčila som sa s rodinou, kamarátmi a nasadala som do taxíku.U Mattema
Vystoupil sem z vlaku a nasedl do autobusu ke Klarinmu domu. Vystoupil na nejbližší zastávce a šprintoval ke jejímu domů. Když sem tam přišel tak mi její mamka řekla "Ona už tu není, ale kebyže si zoberieš bicikel tak ju možno stihneš" Ani sem neváhal sebral sem bicikel a šlapat na letisko.U Klarisi
Už som vystúpila z taxíku a mala som len 20 minut, preto som sa veľmi ponáhľala a mislela na Matyho. Pomali som prechádzala pri SBS a naraz som počula krik" Klaro počkej prosím "Hlas mi bol dosť povedomí a preto som sa rýchlo otočila. Vydela som ako sa Maty snaží prepchať ľuďmi okolo seba. Rozbehla som sa za ním a s plačom som ho objala.
M-Klari nesmíš odejit
K-Prepač Maty, ale ja musím
M-Ja to tady bez tebe nevidržim
K-Ja sa vrátim
M-Slib mi že mi budeš volat každý večer
K-slubujem (rozplakala sa a odyšla do lietadla)Matyho pohľad
Sebral sem bicikel a smutně odešel ke Samovi. Cestou sem ještě brečel proč sem ji nezastavil. A pak sem přišel ke jeho domu.
S-nestihol si ju?
M-(smutne sa pozrel a pokyval hlavou)
S-neboj ona sa vráti (objal ho)
M-můžu u tebe břespat?
S- anoSamo mi řekl že můžu přespat v Klarinej izbe co mne ještě víc rozesmutnilo. Řekl sem si že tu nemůžu zůstal protože to nezvládnu. Hned ráno sem hledal nejbližší vlak. Okolo 10:46 sem vyrazil a šel sem domů. Přišel sem okolo 15:29 a šel sem do svého pokoje. Sedl sem si na postel a premišlel co budu dělat. V tom mi napsala Verona.
(áno viem teraz je tu veľa chatov ale ja za to nemôžem)K
dyž mi to napsala rozbrečel sem se. Šel sem do koupelny, sebral žiletku a silno si přešel po zápěstí ruky. Ledva sem se udržel na nohou ale vydržel sem to. Nikto nebyl doma, teda kromě mě tak sem se nebál udělat to znovu na druhé ruce. Když sem to udělal tak mi zavolala Klárka. Lekl sem se a zvedl to. (video chat)
M-Je ahoj Klari, jak se máš? 😬
K-a vieščo ujde to len mi strašne chýbaš.. ty si v kúpeľni? 🤨
M- em.. no jo já si jen čistil zuby😶
K- Maty mňa neoklamaš, čo si tam robil!
M-.. nic... (rozplakal sa)
K-Maty čo sa stalo🥺
M-ja, ja ja..
K-Maty, mne môžeš povedať všetko ❤️
M-Psala mi Verona že je ve Švicarsku a já se lekl že tu něco udělá 🥺😭..
K-Maty neboj sa ja sa o seba viem postarať ❤️
M-hm..Chvíľu takto volali a protom Klára musela ísť a hneď po tom ako vypla hovor Maty si ľahol a zaspal.
Ráno
Probudil sem se kolem 11:28 a nic se mi nechtělo dělat. Sedl sem si do kuchyně a jedl cereálie. Po při tom sem si přehlížet rany od včerejška. "Ja to nevidržim bez Klari" řekl sem si pro sebe...Když sem koukal na ig vydel sem jak Samo dal do příběhu že jede do Prahy. Ignoroval sem to. Myslel sem jenom na Kláru. V tom mně napadla velká šílenost. Vspomomnel sem si na to že kdysi sem zkoušel drogy. Okamžitě sem je začal hledat. Našel jsem je ve skříni úplně vzadu. (ano tento příběh nemoze být viac hrozný)Neviděl sem co mám dělat když jsem je užil začal sem toho litovat. Dal sem si skoro nic nepamatoval. Nebo? Pamatuju si že sem byl na silnici a tam sem utíkal za kamionem (adam kajumi🤣) a pak mně přejela motorka. Probudil sem se v nemocnici.
(D-Doktor)
M-k-kde to sem?
D- Sie sind in einem Schweizer Krankenhaus
M-(v hlave-tak buď sem v Německu nebo v Švicarsku)Zrazu tam prišla nejaká sestrička.
(s-sestrička)S- Vy ste Čech?
M- jo sem
S- ja som sestrička, ale budem vám aj prekladať čo s vami bude.
Máte pred sebou veľmi ťažkú operáciu to znamená že tu pár dne pobudete.Nečekala na mou odpověď a odešla. Vspomněl sem si na Klaru a kouknu do mobilu. O ne 14 nepřijatych hovoru a 39 nepřečetenych správ. Okamžitě sem ji zavolal.
K- Maty prečo mi to robíš? Ja ti volám, píšem a ty mi ani hlúpe zobrazené nedáš!
M-mam na to dobrou vymluvu😅
K- no počúvam..
M- přejela mně motorka a sem v nemocniciKlarin pohľad
Keď mi toto povedal, skoro sa mi zastavilo srdce.K- ČOŽE?!
M- no jo no😅
K- mám prísť za tebou do česká?
M- ne stačí když přijedeš do Churu (to bude nejaké mesto tam ja nwm vygoglite sú to)
K- čo?!
M- no jo sem asi ne 30 km od tebe 😅👍
K- Matyaš ja letím za tebou
(zavesila to)Utekala som ako o život na najbližší autobus a neskutočne som sa o neho bála, ale som mala chuť ho aj zastreliť za to aké nervi mi narobil.
Cha cha, ja vám narobím adrenalín a dopíšem do v ďalšej časti ❤️Momentálne už máme asi 7 části, no ako už ich bude určite viac lebo toto píšem 4 apríla takže sa môžte tešiť na našu novú knihu❤️
Kde budeme aj mi dve čo to píšeme. Ale zdá sa mi že si na nej len vilievame zlosť a ta kniha za nič nemôže. Ináč sťahujem sa do 🇺🇦 za Vitou takže kapitoli každý 2 deň ❤️Zatiaľ sa s vami lúči baba zo 🇸🇰, aj keď zachviľu to, bude baba z 🇺🇦
🤣🤣🤣
(1031 slov)
YOU ARE READING
❤️MaTrisa❤️
HumorOke, takže toto píšu 2 upirske puberťačky takže pokiaĺ tu bude 1 hate tak ✨Skapete dorana✨