chapter one

25 3 3
                                    

And action! Najó, vicceltem rohadtul nem vagyok angol. Annyi a szitu hogy most unatkozok és mit tesz Isten elkezdtem naplót írni. Elkezdtem.
- Lilla, drágám, lejönnél segíteni? - szólt egyből anya, mikor leültem az ágyra
- Persze rögtön ugrok is- gondoltam magamban, és vörös göndör tincseimet hajam mögé tűrve lesiettem a lépcsőn.
- Itt vagyok- szóltam amikor elértem a lépcsőn.
- Megetetnéd Virágot?- kérdezte
- Persze - mondtam. De közben ezt gondoltam magamban: " most komolyan. Egy ilyen szarság miatt kellett lejönnöm? Oké nagyon szeretem a macskákat, ráadásul Virág gyönyörű zöld szemei elkápráztatnak meg minden de na."
Miután megetettem a gyönyörűségem, bementem Timihez, az ikremhez, akinél ott találtam a másik ikrem Dávidot. Hármas ikrek vagyunk, Timivel majdnem megkülönböztethetetlen, Dáviddal csupán annyi hogy hogy neki is vörös a haja. Na meg persze a három elengedhetetlen zöld szempár. Igazából én kilógok a sorból, mert a hajam irtózatosan göndör. Mindenki mindig mondja hogy de rossz lehet, én pedig legszívesebben lekevernék nekik egy pofont, mert én imádom!!! Na ennyit erről.
Egy hét van a suliig, amit itt a Szegedi Kígyó Gimiben kezdünk. Természetesen osztálytársak leszünk, hiszen milyen lenne már ha nem lennénk. Holnap indul a két napos osztálykirándulás, így természetesen erről beszéltünk.
- Fhu, halljátok én befosok. Én nagyon parázok. Oké hogy rátok számíthatok, de basszus. - na igen. Ebből is látszik hogy nem minden a külső.
- Jó oké, Lilla, nyugi van mindenki felfogta, mi is félünk. - kezdett nyugtatni Timcsi
- Beszéljétek meg ezt lányosan szóljatok ha be kell verni valakinek. - szólalt meg Dudu is és ott hagyott.
Ezután egy tipik lányos beszélgetés, kiválasztottuk mit veszek ( rövid nadrág, fekete crop trop, Converse), emellé kiválogattam az ötezer gyűrűmből és kiegészítőmből párat. Oké akkor elmondom. A fülemben három piercing van, emellett az alap fülbevalók. Gyűrűkből kb. ötezer darabom van, bármikor megyünk bárhová, minimum eggyel több gyűrűvel gazdagszik a gyűjteményem. Ja, és nyakláncból is van egy pár. Igazából az összes kiegészítőből csak ezüst,fekete és vörös van, kivéve fülbevalókból. Farmergatyák a mindeneim anélkül nincs élet. És a crop topok.  Az öltözködésemről nagyjából ennyit. Timcsi táájm. Ja igen. Elég szar a humorom, ettől függetlenül szeretem használni. Nade Timcsi tájm. Igazából ő a legnormálisabb közülünk. Tanul, mindenki bírja és ja. Jó a stílusa. Ő egy virágos ruhát választott, fehér Converse-el. Ő az a tipik, na tudjátok. Egy normális lány. Általában pulcsi- farmer, néha szoknya meg hasopulcsi.  Mondom, ő normális. Addig nagyon jól beszélgettünk amíg Dudu el nem kezdett énekelni. Ne értsétek félre nagyon jó hangja van, meg minden, de nem bírom annyira a rap zenét. Bár tényleg jól csinálja és híres is. Gondolom az ő öltözködését nem nagyon kell bemutatni, tipik rapper, mackó nadrág+pulcsi. Tipik bandavezér, van is egy bandája, amit annak ellenére hogy Dudut nagyon szeretem, ki nem álhhatom. És akkor ezt nevezik közösségnek. Hülyék. Valami barom csirkék, vagy kakasok. Na mindegy. Igazából ma már csak bepakoltam, mondtam már hogy sporttáskába? Na mindegy abba pakolok. Igazából raktam be ruhákat, meg ékszereket. Ja meg persze kunyeráltunk anyuéktól pénzt, nehogy már a sajátunkat kelljen költeni. Mikor ezekkel kész lettem, ettem gyors egy műzlit aztán húztam fürödni meg sorit nézni. Nagyjából 11-ig telóztam, utána olvastam és aludtam. Legalábbis próbáltam. Nem bírtam kiverni a fejemből hogy hogy fognak ránk reagálni az osztálytársak, milyenek lesznek, meg így az egészet. Elég szar volt. Körülbelül egy órán keresztül forgolódtam amikor kínomban elkezdtem sírni, majd álomba sírtam magam.
-  Lilkó!!! Elkésünk!!! - rontott be Timcsi reggel.

Folytatás következik

Tres RojosWhere stories live. Discover now