Gólyatábor, első nap

17 2 2
                                    

- Lilkó!!! Elkésünk!!! - rontott be Timcsi reggel.
- Mi a szar!!!!! Mi?????? Baszki!! - igen, khmm első reakcióim nem a legjobbak.
- Mennyi az idő??- első értékelhető kérdésem.
- Fél nyolc - húzta el a száját
- Jó, baszki nem baj. Van negyed óránk elkészülni - mondtam már kicsit higgadtabban. Timcsi a negyed órát hallva ledermedt. Hát én meg egy kicsit hangosabban a kelleténél rákiáltottam - Mit állsz itt???? Menj már átöltözni!!
Mikor Tim is elment öltözni, gyorsan felkaptam a ruháim és elkezdtem fésülni a hajam. Nem mondtam de tegnap megmostam a hajam, így kicsit könnyebb dolgom volt. Mikor sikerült kibogozni a szaros hajamat, akkor már csak öt percem volt. Kicsit kisminkeltem magam,  szempillaspirál, világos rúzs. Mivel kész lettem, még felvettem egy bőrdzsekit, és átrohantam Timhez. Nagyjából ő is készen volt, már csak a cipőjét vette fel, és még a halvány rózsaszín mű bőrdzsekiét. Átrohantunk Duduhoz, és mivel láttuk hogy ő is készen van, elkezdtünk futni a suli felé. Négy utcára volt tőlünk az iskola, így nyolc óra előtt pár perccel odaértünk. 18 diák volt ott és az osztályfőnök. Nagyon szimpinek tűnt, bár férfi volt, de jó fejnek tűnt. Köszönt nekünk, majd visszaköszöntünk, és odamentünk az osztálytársainkhoz. Kicsit meglepődtek.
- Sziasztok! Én Bodza Lilla vagyok, ők itt az ikertesóim, Dávid, és Timi! - kezdtem bemutatkozni
- Úristeeeen, te vagy Kisherceg??????- kezdett el visongani egy lány. Tipik ribanc, elkezdte ölelgetni Dudut
- Nem csak a hasonmása vagyok, és véletlen pont ugyan az a nevem - reagálta le a helyzetet.
- Kaphatok egy autogramot?- dejó, kezdődik
- Timcsi, menjünk innen - húztam el onnan.
- Lili! Ne hagyj itt - húzott vissza Dudu
- Fhu baszki, csak azért mert első nap van! Reagálj jól a népszerűségedre- súgtam vissza
- Najó, emberek mindenki lenyugszik és két méteres körben elmegy a bátyámtól- kezdtem el ordítani- Oké, most hogy mindenkinek sikerült lenyugodnia, és kicsodálkozta magát hogy a bátyám rapper én meg egy köcsög vagyok, tegye fel a kezét aki akar egy autogramot!- vettem vissza a hangerőből.- oké Dudu mindenkinek aláírod, és utána senki nem rapperként kezeli! Ő egy osztálytárs! Világos? - mindenki bólogatott. Hát oké akkor ezt megbeszéltük.
- Sziasztok! Jöhetünk? Vagy zavarunk?- kérdezte Timcsi két lánytól.
- Gyertek nyugodgan, én Virág vagyok, ő pedig Dalma! - köszönt kedvesen
- Ohh atyám végre valaki nem teljesen bunkó!!! - örültem a magam módján.
Nahát itt telt be a pohár. Én és Tim öt percen keresztül csak röhögtünk. Mikor sikerült befejezni, akkor elkezdtünk beszélni, tudjátok úgy lányosan mindenről. Egyszer csak elindult a tömeg, és elindultunk a vonatállomás felé úgyhogy mentünk mi is. Közben megtudtuk hogy Dalmának nincs tesója, Virágnak pedig kettő is van. Egy öccse meg egy bátyja. Odaértünk, a tanárok a tanárok megvették a jegyeket és szálltunk is fel a vonatra. Virág Dalma Tim és én ültünk a négyesbe, tőlünk balra a négyesben, Dudu, és még három fiú ült. Odafelé már csak telefonoztunk és zenét hallgattunk (én sorit néztem) na meg persze zabáltunk. A vonatozás egy semleges vonatozás volt, majd mikor közeledett a megállónk, mindenki elkezdte összeszedni a cuccait. Mindenkinek sikerült normálisan leszállnia a vonatról, kivéve a drágalátos bátyámnak. Neki muszáj volt menőznie. Úgy gondolta hogy kiugrik a vonatból. Ez még oké lett volna, talán nem sérül meg. De pont amikor ugrott ki, egy kislány a lába alá dobott egy labdát. Így elszaladt a bokaszallagja. Grat, brother!!!! Ezért, az osztálykirándulás a gyulai kórház meglátogatásával kezdődött.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 26, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Tres RojosDonde viven las historias. Descúbrelo ahora