Yeni Şehir ve Yeni Arkadaşlar

27 1 0
                                    

Babamin islerinden dolayi İstanbula gelmemiz gerekiyordu. onun hazirliklarini yapiyoruz annem ve ben bizim odayi topluyorduk .yarin yola cikacaktik.burdan ayrilacagim icin uzgundum ama İstanbuluda merak ediyorum.genellikle en cok gitmek istedigim yer Kiz Kulesi oraya giden arkadaslarim ballandira ballandira anlatiyor.şimdi canli olarak gorucem genellikle sakin bir kiz olmama ragmen arkadaslarimla deliriyorum herneyse sabah arkadaslarimla vedalasmaya gittim hepsinle tek tek vedalastim sira en yakin arkadasim Cansu'ya gelince oyle bir sarildimki kizin organlari yer degistirmistir ondan ayrildiktan sonra yola ciktik 3-4 saat sonra İstanbul'a gelmistik.ha buarada İzmirden ayrilirken o kadar cok uzuldumki geri donmeyi bile dusundum ama Annemle babam izin vermedi İstanbula guris yaptigimizda gercekten cok guzel yerleri vardi.ama benim aklimKiz Kulesinde tabiki oturacagimiz semte dogru giderken yolda birden gozume Kiz Kulesi carpti Kiz Kulesini gorunce cok heyecanlandim niye oldu bende anlamadim oyle bir bagirdimki annemler bisey oldu sandi tabi acelemiz oldugu icin orada durmamistik varacagimiz yere gelince Kiz Kulesinin o kadarda uzak olmadigini gordum evin disina bakinca okadar guzel bir eve benzemiyordu. ama deniz manzarali oldugu icin mutluydum.evin icine girip hemen incelemeye basladim ust kata ciktim ve hemen Denizi en guzel goren odayi kaptim. Adamlar esyalari indiriyordu.babamla biz bizim odayi boyadik alt kata boya gerekmiyordu. sonra esyalarimi yerlestirmeye basladim. Annemde alt kati temizlemeye baslamis en cok odamda bulunan tuvalet banyoya sevindim.banyi yapmak icin odadan disari cikmama gerekmiycek asagi kata indim. Anneme biraz yardim ettikten sonra disari ciktim.evimizin arkasinda kucuk bir bahce var onunde ise islek bir cadde bunun icin mutluyum İzmirde otobuse binmek icin baya yol yuruyordum tekrar evin onune geldim ve bana evimizin hemen yanindaki evden  dogru ince uzun yesik gozlu bir kiz gelmeye basladi yanima gelerek bana "MERHABA"dedi bende biran sasirsamda MERHABA dedim a kusura bakma ismim Yesim dedi.bende Ecrin dedim genellikle ben insanlarla tanisirdim veya zorla tanistirirdim.ilk defa biri benimle tanismak icin yanima geliyordu.
İstersen sana buralari gezdiririm

Biran arkami donup soyledigi seyi algilamaya calistim.nekadar hizli davraniyor normalde olsam kabul etmezdim ama 15 tatilin bitmesine 3 kalmisti oyuzden cabuk ogrenmem gerekiyor. Kabul ettim ve anneme haber vererek yurumeye basladik.sahile vsrdigimizda okadar uzak olmadigini anladim. Bana sorular sormaya basladi bende biraz sohbet etmek istesemde sordugu bazi sorukar karsisinda rahatsiz oldum sonra bana eski erkej arkadasindan nasil ayrildigini anlatti . Gercekten biraz sorunlu ayrilmis ama o artik takmiyomus cunku baska birini seviyorum dedi sonra ayaga kalktik ve eve dogru yurumeye basladik eve geldigimde annem esyalarin yarisini yerlestirmis ben hemen odama ciktim ve dusa girdim. Ciktiktan sonra HELLO KİTTY 'li pijamalarimi giydim ve elimede en sevdigim kitabim ELİF GİBİ SEVMEYİ alarak yatagin icine girdim uyuya kalmisim sabah oyle bir uyandimki sanki ustunde ojuz oturuyor her tarafim agriyordu.bende anlamadim nerdeyse hicbirseyde yapmamistik zorlukla yataktan cikarak asagiya indim babam coktan ise gitmisti ilk gun olmasina ragmen e nede olsa hirsizlar beklemiyor. Annem kalan islerini yaparken bende kahvaltimi yapiyordum .zil calinca hemen kosup actim.gelen dun tanistigim Yesim di yanindada sevimli bir kadin vardi bana hemen hazirlan seni gezmedigimiz yerlere goturucem diyince yorgun olmama ragmen kabul ettim cunku okullarin acilmasina 2gun kalmisti.ben hemen odama cikip kot pantolonum ve kareli gomlegimi giydim hafif bir makyaj yapip asagiya indim .sonradan ogrendigim o kadin annesiymis annesiyle benim annem cabuk kaynasmislar kapiya yonelip converslerimi giyip disari ciktik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ask Tesadüf ile başlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin