Karanlık bastırıyordu ve Soluk dağ'da hareketlilik başlamıştı.Troller dağdaki mağaralarından yavaş yavaş çıkmaya başlamıştı.Troller iki insan boyunda kısa bacaklı büyük gövdeli uzun kollu yaratıklardı. İnsanlar gibi trollerinde bir lideri vardı.Soluk dağın efendisi Yüce Fraud'du. O diğer Trollerden daha iri ve daha güçlüydü ve hiçbir düellosunu kaybetmemişti.Fraud ilk çıkan isim olmuştu mağaradan.Güneş daha yeni batmıştı ve o gece dolunay vardı. Fraud ''Çıkın dışarı dostlarım'' dedi.O sırada Ayzberg terk etti mağarayı, derin bir nefes aldı ve ''Bu gün ne yiyoruz Serux ?''dedi. Serux güldü ve her zamankinden dedi. Ayzberg sinirlenmişti ''Domuz yemekden bıktım seni şişko başka bişey yap birgünde'' dedi Serux onu fazla takmadı ve oturan trolleri eliyle çağırarak mağaradaki domuzları kazanın yanına getirmelerini söyledi.
Fraud o sırada dağın kenarına doğru yürüdü ve karanlık ormana baktı.Sonsuz gibi gözüken ucu bucağı olmayan simsiyah bir orman. Fraud endişeli gözüküyordu ve o sırada omzunda bir el hissetti Ayzberg gelmişti. Ayzberg ''Birşey mi oldu efendim'' dedi. Fraud ''Yiyecekler'' dedi. Haa o mesele Serux'a dedim artık domuz yemek istemi-... Sözünü bitirmeden Fraud araya girdi. Son yemeklerimiz onlar yemekler bitti. dedi Fraud. Karanlık orman Fraud dedi Ayzberg. Tek çare orası biliyorsun.
Fraud ''Bilmiyorum dostum oraya gönderdiğimiz hiç kimse geri dönmedi'' dedi
Ayzberg '' Oraya bir veya iki kişi yolladık hep bu sefer bütün savaşçılar olarak oraya gideriz.''dedi
Fraud karanlık ormana bir kez daha baktı ve ''Yarın bu meseleyi konuşucağız ''dedi ve Ayzberg ile Serux'un yanına doğru yola koyuldular.
Ateş etrafında hoplayıp zıplayan ve yerleri titreten iki troll vardı,iki kardeş troll.
Fafa ile Gaga Soluk dağın neşesi gibiydiler diğer trollere oranla daha aptaldılar.
Fafa ateşin etrafında hoplayıp zıplıyordu Gaga ise yerde bulduğu dal ile burnunu hunharca karıştırıyordu. O sırada serux domuzları pişirdi ve herkesi büyük kazanın etrafına çağırdı.
Ayzberg o sırada Fraud'a ''Açlık sinsi bir yılan gibi koynumuzda dolaşmadan karanlık ormana girmeliyiz'' dedi. Arkalarından bir ses ''Yılan mı ? Nerde ? Tadı çok güzel onların lütfen Ayzberg lütfen bir tane ver'' dedi Tabikide bu Gaga idi. Fraud birden kahkaha atmaya başladı. Ayzberg de Gaganın başını kolunun altına atıp Sayılı olan saç tüylerini çekmeye başladı.
************
Ertesi gece Ayzberg ile Fraud mağaradan çıkmamıştı. Karanlık orman meselesini konuşuyorlardı.
Serux nerden bulmuşsa iki tane at ve 4 tane keçi pişirmişti dışarıda olan beş troll ziyafet çekmişti.
Ayzberg ''Kalabalık gitmeliyiz herkeze ihtiyacımız olabilir,karşımıza neler çıkıcak bilmiyoruz '' dedi
Fraud '' Haklısın millet birbirini yemeden yiyecek sorunumuzu çözmeliyiz'' dedi ve duvara yaslanmış olan baltasına bakarak bir gülümseme attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kral Fraud
FantasyHerşey Soluk dağda başlamıştı. Kimsenin kimseden haberi yoktu ne Troller dağın altındaki insanlardan nede insanların dağdaki Trollerden haberi vardı. Açlık giderek bastırıyordu...