[PANN]
-Зүгээр л нэг бүжиг дэглээч байж царайгаараа хэдэн фэнүүдтэй болчихоод оддын өвчин тусчихсан. Ичихгүй ижил хүйстэн гэдгээ сошиал дээр чөлөөтэй илэрхийлдэг. Найз залуу нь галзуурмаар царайлаг Жон Жонгүг. Жонгүг аа~ Чиний өмнөөс харамсаад байнаㅠㅠ Гэтэл яасан гээч? Бүжиг дэглээч маань сүрдүүлэгт өртсөн. Түүнийг ална гэсэн. Тэрийг бичсэн хүн уншиж байвал ЧИНИЙ ЗӨВ. ХИЙХ ГЭЖ БАЙСНАА ҮРГЭЖЛҮҮЛ!
[+98;-12] Галзуу амьтан! Энэ тэнэглэлээ зогсоо.
[+128;-98] Үнэндээ... загтнасан газар маажиж байгаа юм шиг л нийтлэл байна.
[+220;-57] Бид ардчилсан нийгэмд амьдарч байж. Одоо хүртэл ийм хүмүүс байдаг гэхээр. Амьсгалах агаараа ч хуваалцмааргүй байна. Чиний амьсгалах агаар ч хайран байна. Энэ чинь шууд бус хүчирхийлэл гэдгийг мэдэх үү?
[+356;-100] Ямартай ч Жимин аа~ Хүчтэй байгаарай. Жонгүг чамайг хамгаалнаㅠㅠ
[+96;-13] Та нар энд тэднийг хичнээн муулж, доромжлолоо ч тэд нар илүү их нэр хүндтэй болсоор л байна. Та нар хэтэрхий өрөвдөлтэй.
[+261;-67] Хэзээ нэгэн цагт, магадгүй тун удахгүй Пак Жимин эсвэл Жон Жонгүг, тэд хамтдаа авхуулсан зургаа нийтлэх байх. Тэд үнсэлцсэн зургаа хийх л дутуу байгаа. Тийм биз дээ?
[+781;-21] Залуус аа! Жимин маш аюултай нөхцөл байдалд байна. Би түүнд маш их санаа зовж байна. Тэр галзуу хүүхэн юу ч хийж мэднэ. Хэн нэгэн Жиминийг хамгаалах хэрэгтэй!!
—
🥲