Volala jsem Emmě"Ahojky Emi nechceš někam zajít Debra má do 4 snowboard!"musí na ní rychle jinak mě nenechá mluvit." Ahojky popravďe jsem se chtěla zeptat jestli večer nechceš večer na párty?" "jo jasně v 9 budu připravena papa" To bylo rychlí, hodně rychlí.Vedčinou to trvá 10 minut minimálně.Super teďka musím zařídit hlídání pro Debru,asi zavolám babičce nebo Johnovi.John je rodinný přítel už asi 10 let, je mu asi 40.Bydlí o dvě ulice klousek od nás.
"Ahojky Johne ráda tě slyším."ano opravdu ,vždy mi pomohl když bylo potřeba."No ahoj Beccy jsem taky rád že tě slyším, už to bylo dlouho co jsme se neviděli, potřebuješ něco?" "No ano mohla by dneska u tebe přespat Debra? Ja jdu s kamarádkou na párty" no doufám že bude moct protože jinak jsme nahraná(nechci být sprostá :D)"jasně přivezjí v kolik chceš jsem celý den jsem doma." "Super tak mi přijedeme okolo 5 paa.". "Ahoj" Super a teďka musíme koupit jenom něco na sebe.
Už jsem byla ve 3 obchodě a žadný oblečení se mi nelíbí.Asi si koupím šaty, tak ještě jeden obchod a asi to vzdávám.
Nakonec jsem si vybrala krásné černé šaty (viz. media) bylo půl čtvrté, asi bych mohla se jet podívat na tu malou uličnici.
Cestou na svah se stala bouračka... Kdo by to nečekal při náledí?? Díky bouračce jsem přijela pozdě.... zase....Debra už tam čekala s tím velkým trenérem po boku o nečem si povídali ale když jsem přišla tak oba zmlkli a koukali na mě jak na mimozemštana."Ahooj stalo se něco"musela jsem se zeptat "Ne všechno je v pohodě."vypadalo to jako kdyby říkala nechci o tom mluvit."Ok, takže jaký to bylo?" "jo oo bylo to dobrý"zněla divně nějak...no prostě divně."Takže mužeme se dohodnout na jindy? Teda pokud Debra bude chtít."no ale upřímě myslím že ne."jo jasně mohly bychom se dohodnot na pondělí ,myslím že má Debra prázdniny," "Ano má ,a máme se objednat už teď nebo přes telefon?" "raději teď než kdyby to někdo zabral už dříve." "Dobře tak nashledanou v pondělí" "nashle" ještě mavnul na Debru ,a Debra na něj."Stalo se tam něco?"zeptam se rychle ale co nejtišeji aby to neslyšlišel."Ne všechno je v pořádku"usmála se na mě takovím pokřiveným usměvem.""Hele je vidět že se tam něco stalo takže to vyklop". "Nooo......jeli jsme na horu a on se ptal jaktože tady nemám mamku, že jsem s tebou tady a tebou? No řehla jswm mu pravdu že mamka odjela pryč na půl roku ,pak se ptal jestli bydlíš s námi (pořád doma s mamkou) no jesně že jsem mu řekla že ano přece nejsi tak stará že už by hsi bydlela sama"musela jsem se uchechtnout protože to byla pravda"no uběhl nějaký čas a pak se ptal jestli máš i přítele ale když jsem řekla že ne tak se choval nějak divně" cože?! Co proč by se měl chovat divně , no to je asi jedno"Aha...dneska jedeš k Johnovi ja jdu s Emm na párty oki?" "super"
Odvezla jsem Debru k Johnovi a šla jsem sse připravit.Měla jsem dost času na to tak jsem si ješte pustila TV zrovna dávali zimmní MS tak jsem se koukla na skoky na lyžích a šla jsem ss umít.Ve sprše jsem mohla stravit -+ 15 minut ,nenasla jsem na sebe řasenku,linky atd.Už bylo 8 tak jsem vyrazila z domu vzala jsem si černé boty na podpadku s páskem přes kotnik ,zamkla jsem dům a čekala na Emm ,asi po 5 min "Kde jsi už tu tvrdnu a ty nikde!"řeknu žertovně "no jo už jsen tu tak nasedej" cestou jsem jsme poslouchali a zpívali nakonec jsne dojeli ke klubu na ceduly svítilo jmeno klubu RONE.....
ČTEŠ
Dangerous love
Teen FictionLidé se zamilují do sobě souzených a nebo taky do ničitelů životů...