"Mark,boleh tak kamu matang sikit!?"marah En.Raymond di dalam pejabatnya.Mark yang duduk di sofa hanya mengabaikan daddynya dengan menyelak nyelak majalah yang terdapat di atas meja kopi.
"Mark tuan!im talking to you!"En.Raymond merenung tajam mata anak lelakinya itu.
"Daddy please,i have my own dream,my own work.joey can handle this"mark meletakkan majalah tersebut ke tempatnya semula.kalau daddy suruh dia datang sini semata mata untuk bagitau dia supaya mengambil alih syarikat daddy memang tak payah.keputusan dia still sama,taknak.
"Joey dah uruskan syarikat daddy dekat vancouver!kamu anak lelaki pertama,kamu yang kena ambil alih syarikat utama bukan joey!"marah En.Raymond lagi.takkan nak harapkan grace dan tammy,mereka perempuan.masing masing telah mempunyai pekerjaan sendiri.En.Raymond memang telah lama inginkan mark menggantikan tempatnya apabila dia bersara kelak.
"He can just move here,right?joey takkan bantah apa yang daddy suruh"mark mula bangun dari tempat duduknya.
"Kamu ingat joey tu apa!?barang ke senang senang kamu nak hantar sana sini!?"
Mark berhenti berjalan.dia selfish ke?joey sanggup tinggalkan medic dia semata mata sebab rasa bertanggungjawab.dia?mark berhenti berjalan.
"Daddy tak kira.daddy dah umumkan dekat semua yang bulan 8 ni,kamu akan gantikan tempat daddy kat sini.no excuses!"En.Raymond nekad.dia dah puas pujuk mark,kali ini dia akan terus guna caranya sendiri untuk pastikan mark menggantikan tempatnya.
"Sukahati daddyla nak buat apa"mark membuka pintu pejabat daddynya ingin keluar.
"Daddy akan tutup JYP tu kalau kamu tolak permintaan daddy,kamu tau yang daddy boleh buat apa saja kan"
Kata kata daddy membuatkan mark tersentak.
"How could u!?dont ever dare to even think bout it!"mark memandang daddynya marah.
"Then work here!being an artist takkan bawa apa apa kebaikan pon kat kamu!dalam masa sebulan ni,kamu preparela apa apa je,but then make sure u come here as a president when the time comes"
Mark merenung mata daddynya tajam dan terus keluar dari pejabat tersebut.pintu dihentaknya kuat.En.Raymond melepaskan keluhannya...
..............
Mark berbaring di atas katil.hari ni dia tak hadir latihan tarian macam biasa.dia dahpun tarik diri daripada menjadi trainee di jyp.arghhh,apa aku nak buat ni!!!?mark mengusap rambutnya kasar.mark bangun dari katil,menyiapkan diri ala kadar dengan gaya casual lalu keluar dari penthousenya.
Mark masuk ke sebuah kelab.tak kisahla kelab apa yang pastinya dia nak relakskan diri buat masa ni.its gay club.better than kelab biasa yang takkan pernah bagi dia tenang walau sekejap pon dengan hostress hostress dorang yang sentiasa mengelilinginya.dia duduk di meja bar memerhatikan sekeliling.ini kali pertama dia memasuki kelab gay.dan sedang asyik mark memerhati,matanya terhenti pada seorang lelaki yang sedang asyik menari di atas pentas.tariannya sangat memukau dimana setiap pergerakannya mendapat respond yang hangat dari pengunjung.
"Saya nak satu private room dengan dancer tu untuk malam ni"kata mark tiba tiba pada pelayan bar tersebut.dia pon tak tau apa yang buat dia minta penari tu tapi yang pasti dia tengah serabut sekarang.pelayan tersebut menerima permintaannya dengan senang hati lalu mark dibawa ke dalam sebuah bilik.
................
Jr menamatkan tarian dengan hipster wave,iaitu satu gerakan yang baru diciptanya.tarian penutupnya kali ini membawa kepada sorakan hangat para pengunjung pada malam itu.jr turun dari pentas menuju ke biliknya.
YOU ARE READING
ITS OKAY,IM HERE (jinmark) (malay) (ll part story)
Teen FictionJinyoung dipaksa bekerja di kelab malam untuk membayar hutang ayahnya.Manakala,Mark merupakan pewaris rangkaian syarikat penerbangan terbesar,TUANair. !BOYXBOY WARNING!