"Mark..awak buat apa?"tanya jr mendapatkan mark di atas katil bilik mereka.mark menarik jr rapat dengannya.
"Saya buat bunga tulip"balas mark sambil tersenyum.tangannya masih lagi ligat melipat kertas tisu yang bewarna pink untuk digubah menjadi sebatang bunga tulip.
"Bunga tulip?"tanya jr lagi memandang muka mark meminta kepastian.
"Yelah~bunga tulip"
"Untuk siapa?"
Mark mengangkat kening double jerk.
"Untuk sape rasanya?"tanya mark semula.jr memuncungkan mulutnya.
"Alololo~untuk awaklah jirongie~"mark menarik bibir jr.jr mencebik.
"Kenapa bunga tulip?"
"Pernah dengar tak yang bunga tulip ni,kalau letak dekat belakang telinga kita,dia akan whisper nama orang yang dijodohkan untuk kita,something like thatla"balas mark ceria.
"Yeke!?"
"Yela"
"Seramnya!"
"Ape pulak seram!awak nk try?"mark menunjukkan bunga tulip kertas yang telah disiapkannya.jr menggigit bibirnya gaya sedang berfikir.
"Aish,neo jinjia.."mark terus menarik jr di dalam pelukannya.backhug.bunga tulip disisipkan di belakang telinga jr.
"Mark!"
"Shhhhh...dengar tulip ni whisper.."
Jantung jr mulalah nak bermain lagu suspen.
"Mark tuan......"halus suara tersebut berbisik di telinga jr.muka jr terus berubah menjadi pink.nope.merah habis sebenarnya.
"Kenapa dengan dia...?"tanya jr.
"Nak tahu..?"suara tu lagi.jr menganggukkan kepalanya.
"Aaaaaa!"tiba tiba sahaja badan jr dipusingkan menghadap mark.mark menutup jarak mereka dengan satu ciuman lembut.
"Dah tau?"tanya mark sebaik sahaja melepaskan bibir jr.jr hanya kaku mirip seperti sebiji arca tomato dengan mata yang tidak berkelip.jr mengangguk laju.
"Ahhh,jirongie ah~neo neomu kyeopta jinjia!!!"mark memeluk jr seketat ketatnya sehingga hampir membuatkan jr mati kelemasan.
"Mark!!!"jerit jr.
"Ah,mianhae jirongie ahhhh~"mark gelak lagi.
....................
"Macammana dia boleh larikan diri?!!!!!"taiko yong merenung tajam mata kesemua anak buahnya.
"Aku tanya jawablah!"
"Aku tak perasan pon dia keluar,taiko"ben menjawab.
"Mata kau letak kat mana!?kepala lutut!?hah?!budak sebesar tu pon kau x nampak!kau keje ke membuta!?aku tak kira,kau cari dia sampai dapat!bunuh dia!"
Beberapa orang bodyguard terkejut mendengar arahan taiko yong.
"Bunuh...taiko?"
"Orang yang berani cabar aku...ialah orang yang nak mampus"taiko yong menggenggam penumbuknya.
Ya.orang yang dah mengganggu family raymond tuan..sengaja atau tak sengaja juga ialah orang yang nak mampus....................
Malam ini,mark membawa jr keluar ke rooftop kondonya untuk mengambil angin.jr memandang seoul di waktu malam dan mark memeluknya dari belakang.
"Saya tak sangka yang seoul sangat cantik waktu malam.."gumam jr perlahan.
"Awak jauh lagi cantik dari seoul jr.."
"Ni baru pertama kali saya dapat tengok seoul waktu malam secara live..walaupun saya sendiri lahir dekat seoul..tapi saya tak ingat pon...sampai saya pernah lupa dan ingat saya memang dilahirkan dari tempat tu.dari saya berumur 4 tahun sampai sekarang.saya rasa lain...saya..rasa..bebas.."
Mark masih lagi diam.ah..kenapa dunia ni kejam sangat..?realiti always lagi teruk dari apa yang kita pernah expect.
"Shhh,jangan nangis.."bisik mark.dia dapat rasakan yang dada jr sedang mengepam tanpa irama.bahu jr mula terhinggut hinggut.
"Jirongie..jangan nangis.."bisik jr lagi walaupun air matanya juga hampir tumpah.badan jr dipusingkan menghadapnya lalu dipeluk.
"Lepas ni..awak akan selalu tengok seoul...selama mana yang awak nak.saya akan pastikan,yang awak akan ingat setiap pelosok tempat,bangunan dan semua benda yang ada dekat seoul.saya akan bawa ke mana saja yang awak nak pergi.saya....janji"mark mencium dahi jr.
"Awak janji awak akan bersama saya sekali?"tanya jr memandang mark.mark mengangguk.
"Saya janji saya akan bersama dengan awak sampai bila bila.saya akan jaga awak,kan saya dah janji?"mark tersenyum.
"Terima kasih mark.."balas jr turut tersenyum.saya percaya awak mark..
"Well well well,looks what weve got here,pelacur dengan mark tuan,the heirs of tuanair company,thats great"
Mark dengan jr terus memandang ke arah pintu masuk rooftop.jr terus menggeletar satu badan.ben!yang tu ben!entah kenapa dia dapat rasakan yang sesuatu akan jadi kepadanya.
Ben,salah seorang bodyguard yang bertanggungjawab menjaganya pada malam dia lari tu kini berada di hadapan mereka sekarang.
"Jangan dekat!"jerit mark.ben terus berhenti melangkah.
"Theres no use bro,kalau aku tembak dari bangunan sebelah sana pon,peluru ni boleh tembus habis kepala kau"ben tersenyum sinis.kau buat aku susah jr...
"Aku boleh bayar kau berapa je kau nak!but leave us alone!"jerit mark lagi.
"Aku tak luak duit kau mark.aku nak nyawa pelacur tu"
"Better kau jaga mulut kau before aku.."
"Before ape?mark,baik kau tinggalkan je aku dengan pelacur tu sekarang and kau balik rumah,tido?okay?"
"Huh,kau ingat aku ape..?bodoh?"balas mark berani.jr ditariknya rapat dibelakang badan.
"Then i dont have a choice but to kill you too"balas ben mengangkat raifalnya lalu dihalakan ke arah mark.jr membesarkan matanya.
"Tak!mark pergi!saya taknak awak libatkan diri dengan masalah saya lagi!pergilah mark,please.."jr cuba melepaskan diri dari cengkaman mark.
"Kalau kau bunuh aku kau tau kan yang kau takkan terlepas..even premis taiko tu pon aku boleh lingkupkan,apetah lagi kau.."balas mark sinis tanpa mempedulikan jr.jr terkejut.
"Hah?"
"Yes,jirongie.daddy dah serbu premis tu semalam and nothing left except for this mafia..i think?"balas mark sinis.
"Bodoh!!!!!pasal kaulah taiko yong kena tangkap,pasal kaulah premis kena serbu and pasal kau lah aku hilang kerja dan jadi buruan polis!!!!!!kau memang patut mati pelacur bodoh!!!!!"ben tiba tiba menjerit dan melepaskan tembakan pada jr.
Bang!bang!bang!
"Mark!!!!!!!!"
.......
"Suspek dah mati,bawa mayat ni keluar!"arah inspector kris kepada pasukan medic.beberapa orang pasukan medic dan ahli forensik membungkus mayat ben untuk dibedah siasat.inspector kris dan doktor yixing terus segera mendapatkan mark di dalam pangkuan jr.
Pada masa yang sama ben melepaskan tembakan,pasukan polis peribadi keluarga mark turut tiba lalu melepaskan beberapa tembakan pada ben.
"Mark!awak okay?"tanya jr sambil menangis.mark tergelak.
"Saya oklah.kene dekat bahu je~"balas mark senyum pula.jr yang sedang menangis diciumnya.sempat aje.habis segan inspector kris dan doktor yixing yang sedang memberikan rawatan awal kepada mark melihatnya.
"Err,mark?"panggil doktor yixing.
"Ya?"
"Baik kau dapatkan rawatan lebih lanjut dengan doktor park sekarang sebelum aku yang mati dekat sini.."jawab doktor yixing dengan muka yang menyampah dan agak pink?ok thats cute.
"Ok yixing,thanks for helping"balas mark selamba lalu bangun menarik jr sekali.sekali lagi jr dipeluknya.
"Kan saya dah janji nak jaga awak?"bisik mark di telinga jr.jr memeluk mark lagi ketat.
"Ah..aku tak tau pulak yang mark lain gila sekarang...sejak bila mark menjadi begitu romantik and menggelikan pada masa yang sama?"inspector kris mengangkat kening kirinya.doktor yixing tergelak.
"Tu dah menunjukkan berapa lama kita tak berkumpul balik kris"balas doktor yixing.yixing dan kris merupakan childhood friends mark.membesar dan memilih untuk bekerja secara peribadi untuk keluarga mark.sebab keluarga mark terlalu kaya,semuanya adalah milik peribadi keluarga bukan?termasuk jirongie rasanya.~
The end :)
YOU ARE READING
ITS OKAY,IM HERE (jinmark) (malay) (ll part story)
Teen FictionJinyoung dipaksa bekerja di kelab malam untuk membayar hutang ayahnya.Manakala,Mark merupakan pewaris rangkaian syarikat penerbangan terbesar,TUANair. !BOYXBOY WARNING!