(Bunu ben denedim geldi ama kendini göstermedi daha doğrusu biraz ona fake atmış gibi oldum çağırıp odadan çıktım ve kapı aralığından izledim odanın dağıldığını gördüm gölgesi de vardı ama onu göremedim)
Malzemeler:
~Bir mutfak bıçağı ( büyük olursa daha iyi olur)
~Cam/ Pencere
~ ay ışığı (Gece yapmak zorunda değilsiniz sabah da geliyor)
.
.
.
.
Nasıl çağırılır?:
adım 1: Bıçağı elinize alın
Adım 2: Camı açın
Adım 3: Yatağınıza uzanın ve gözlerinizi sıkıca kapatın
Adım 4: sesli bir şekilde (mümkünse bağırarak) 5 defa Jeff the killer diyin (Jeff veya Jeffrey de diyebilirsiniz)Gözlerinizi sakın açmayın birinin camdan girdiğini hissedeceksiniz birkaç dakika içinde eğer açarsanız onu göremeyeceksiniz gelse bile
Adım 5: Yüzünüzde nefesini hissettiğinizde gözlerinizi açın sonra şunu duyacaksınız "Sshh...Go to sleep!" ondan kurtulmak için onu oyalamayı deneyin sakın ona zarar vermeyi denemeyin sizi öldürebilir eğer onu oyalayabilirseniz bir süre kurtulmuş olursunuz eğer ondan temelli kurtulmak istiyorsanız ona bir kurban verin (Merak etmeyin sadece kolunu bacağını kırdıracaksınız onu öldürmeyecek nefret ettiğiniz biri de olabilir)
İngilizce
Materials:
~ A kitchen knife (bigger is better)
~ Glass / Window
~ moonlight (You don't have to do it at night, the morning comes too)
.
.
.
.
How to summon ?:
step 1: take the knife in hand
Step 2:Open the window
Step 3: Lie on your bed and close your eyes tightly
Step 4: Say Jeff the killer 5 times out loud (shouting if possible) (you can also say Jeff or Jeffrey)Do not open your eyes, you will feel someone entering through the window in a few minutes, if you open it, you will not be able to see it.
Step 5: When you feel your breath on your face, open your eyes then.then you will hear "Sshh ... Go to sleep!" Try to stall him to get rid of him don't try to hurt him he can kill you if you can distract him you will be saved for a while If you want to get rid of him for good, give him a sacrifice (Don't worry, you will just break his leg and arm, he will not kill him, he may be someone you hate.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar nasıl çağırılır? / How to summon creepypastas
SpiritualSelam burada hem ingilizce hem de türkçe bir şekilde creepypasta çağırmalarını yazacağım bulabildiğim kadarıyla umarım seversiniz