Not; bu çağırmanın gerçekliği kesin değildir, ben de denemedim -istesem de deneyemem zaten- eğer yapacaksanız polisi ariyorum bilginiz olsun(!)
Malzemeler
~Boş bir ev
~Bıçak
~Kırmızı mum
~+18 resim
~kurban
~kan
~çakmak
1. adım; kurbanınız ile boş eve gidin, gittikten sonra onu øld7rüp c3s3d!n! yere yatırın
2. adım; Mumu yakın ve aldığınız fotoğrafın üzerine kurbanınızın kanını damlatıp mumun üstüne tutup şunları söyleyin;
"Ray, I am offering you a prey/sacrifice. İn return, you will stand behind me."
yani;
"Ray, sana bir kurban bahşediyorum. Ve bunun karşılığında, sen de benim arkamda duracaksın."Bunları söyledikten sonra eğer işe yaradıysa arkandan gelen bir "Alright m'lady' yani 'Pekala leydim' diyen bir ses duyacaksınız, bu sesle birlikte arkana dönmelisin.
Dikkat edilmesi gerekenler;
- Ona haftada 1 kurban vermeniz şartı ile sizi koruyacaktır.-eğer ona kurban vermezseniz sizi kurbanı yapacaktır.
-Sizi en azından 1 veya 2 yıl koruyacaktır, eğer onu etrafta görmezseniz bilin ki sizinle işi bitmiştir.
İngilizce
Note; The authenticity of this summoning is uncertain.
~ an empty house
~ a knife
~ a red candle
~ a +18 pic
~ a prey
~ blood
~ a lighterstep 1; go to an empty house with your victim, after you went there k!11 your victim and lay the corpse on the floor.
step2; light the candle and drip your victim's blood on the picture and hold it over the candle and say these;
"Ray, I am offering you a prey/sacrifice. İn return you will stand behind me."
After you said these you will hear a man saying "Alright M'lady" if he comes. When you hear that you need to turn back.
Things to consider;
-You need to give him a prey once a week, in return he will protect you- if you stop giving him victims, you will be his victim.
-He'll protect you for 1 or 2 years. If you don't see him around for a long time, know that he's done with you.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypastalar nasıl çağırılır? / How to summon creepypastas
EspiritualSelam burada hem ingilizce hem de türkçe bir şekilde creepypasta çağırmalarını yazacağım bulabildiğim kadarıyla umarım seversiniz