=1=

142 3 6
                                    

Okullar kapanmıştı. Bir hafta evde vakit geçirdikten sonra tatil amaçlı ablamla gitmistim. Ablam akşam yemeklerinde kazanması gillette birlikte yer. Daha sonra kendi evine giderdi. Eniştem eve bizden önce gitmişti. Biz biraz daha kalmak istemisti. Ablam mutfağa gitmişti ki eniştem aramaya başladı. Misafir geldi. Hemen ev gelin demişti. Bizde apar topar eve gittik. Birkaç kişi oturuyordu. Ama hiç kimseyi umursamadım. O gün akşam misafirler gittikten sonra sobanın facebook da bir problem oldu. Girmeye çalışırken biri eklenmiş. Ama normal girmediğim için direk internetten girdim. Birden ne goreyim. Bana mesaj atmış. Böylece gorusmeye başladık. Ablamda yeni eve tasindigi için hediye olması gerektiginden bahsediyor ve yardımcı olmamı istiyordu. Bende onerilerde bulundum. Benim önerdiğim hediyeyi almıştı. Bi ar telefonda sıkıntı oldu. Düzeltelim derken facebook aramışım. O da ıstersen telefon numaranı ver dedi. Vermekle vermemek arasında kapsamda telefon numaramı verdim. Bu arada ablam ve eniştem şüphe içinde bizi sorguya çekiyorlardı. Umursamiyordum. O "Konya'ya gideceğim gitmeden senine biraz vakit gelirsem" dedi.

Bende kabul ettim. Sonra sinemaya gidelim diye anlastik. Gün hiç umrumda değildi. Sonra ne goreyim 14Şubat SEVGİLİLER GÜNÜNDE söz vermişim. Ben ıstersen gitmeyelim belki işin vardır desemde hic isim yok Konya dan gelince görüşürüz diyordu....

Tahsin gelince sinemaya gitmek için söyleştik. O beni evden aldı. Bana ön koltugu arsada ben arka koltuğa geçmistim. O anda bakiyorum elinde kocaman güller. Bana hediye almıştı. Oysa ben ona almamıştım. Kendimi mahcup hissettim. Ne diyecegimi bilmiyorum kendimi mahcup hissettim. Filme bir saat olduğu için biletleri alıp dolaştık. Bir pastanede biraz vakit geçirdik ki az bir zaman kalmıştı. Sohbetimize ara verip filmi kacirmak için sinemaya gittik.

İlk yarıya kadar eglendigini düşündüm . Çıkınca lavaboya gittim. O da arabayı almaya gitmiş. Gelince önce yanimdaki arkadasimi bıraktık . O gidince Tahsin'le baş başa kaldik. Teşekkür ettim ve gözlerinin içine baktım ,gülüyordu. Yolun az bir kısmı kaldığı için yirmiyi tercih ettim . Kaç kere bana eşlik etme teklifinde bulunsada kabul etmedim. Ama ben gözden kaybolunca kadar beni.izledi. Bi ara merak edip arkamı döndüğümde de beni izledigini gördüm. :-):-)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARADIĞIM SEN MİSİN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin