Završio se kvidič trening i otišli smo da se presvučemo u običnu garderobu. "Hej,",uzviknuo mi je Hari,"mogla bi da ostaneš posle? Moram nešto da ti kažem.". "Okej", rekla sam mu.
*posle pet minuta*
Svi su izašli i Hari mi je prišao. "I? Šta si hteo da mi kažeš?", pitala sam ga. "Ovo..", uhvatio me je za struk i privukao sebi. Pogledala sam ga uplašeno. Gledali smo se u oči par sekundi, a odjednom je počeo agresivno da me ljubi. Obgrlila sam ruke oko njegovog vrata i provlačila prste kroz njegovu kosu.Osetila sam kako mu se ruke spuštaju sa mog struka ka mojoj zadnjici. Jako me je pritisnuo za zadnjicu i ja sam blago uzdahnula. Podigao me je i spustio na sto sa kog je sručio sve metle na pod. Polako sam nam odvojila usne i dovukla ih do njegovog desnog uveta te šapnula: "Mogao si mi samo reći da se ne oblačim uopšte...da ne gubimo vreme.", nasmejala sam se.
Najednom je počeo da me ljubi po vratu i ostavljajući šljivu na njemu. Zabacila sam glavu unazad, a moje ruke su se i dalje preplitale po njegovoj neurednoj kosi. Izbacila sam jedan glasan uzdah iz sebe. Nasmejao se na to. Prestao je da mi pravi šljivu da bi skinuo svoju majicu, zbog čega sam i ja skinula i svoju. "A brus?", rekao je smeškajući se. Pogledala sam ga i namignula mu, a zatim otkopčala brus. Rukavi brusa su spali sa mojih ramena, a Hari me je pogledao zadovoljno.
"Zatvori oči i uživaj", rekao je prilazeći mojim grudima. Zagrizla sam usnu i polako zatvorila oči. Osetila sam kako jezikom obrađuje moje bradavice. Zastenjala sam tiho. Počeo je da ih sisa i grize. Naježila sam se od uzbuđenja. Kada sam osetila da je ruku naslonio na moju intimu prostenjala sam opet i drhtavica je prošla kroz mene.
Počela sam da otkopčavam šlic na farmerkama. Čim je to čuo, nasmejao se i otišao unazad kako bi se i on skinuo. Ostala smo samo u donjem donjem vešu.
"Dosta mi je odugovlačenja", rekla sam kroz duboki uzdah. Nasmejao se i gurnuo me na sto. Zagrizla sam usnu i videla Harija kako skida bokserice. Svukla sam svoje gaćice i skroz raširila noge. "Spremi se da osetiš moć Izabranog!", rekao je ponosno, nasmejala sam se i rekla:"Gde ti je to palo na pamet?", izignorisao me je i samo polako ušao u mene.
Prevrnula sam oči i zabacila glavu unazad. Svoje ruke je zadržavao na mojim grudima. Sve vreme je polako ulazio i izlazio iz mene, a sobu za presvlačenje su ispunjavali moje i njegovo glasni disanje i stenjanje.
"Jače!..", uzviknula sam, a Hari je krenuo sve brže i brže. Glasno sam vrisnula. "Brže..jače...brže!", uvikivala sam kroz stenjanje sve vreme. Osetila sam prvi orgazam i osećaj je bio divan. Raširivala sam noge sve više. "Još malo!", viknuo je pre nego što je svršio na mom stomaku. Izbacili smo još jedan glasan uzdah, a on je legao na moj stomak.
"Nisi bila loša", rekao je mazeći moje grudi. "Hvala, nisi ni ti", odgovorila sam mu smejaći se. "Jesi li za drugu rundu?", pitao me je gledajući me u oči. "Stvarno sam se jako umorila, dosta je bilo za prvi put.", rekla sam mu. "U pravu si".
Ustali smo i obukli se, kada smo izašli već je pao mrak i bilo je pusto. Hari me je opet poljubio i ušli smo u Hogvorts...
Gotova prva kratka priča. Molim vas vote-ujte i ostavite neki komentar. Sledeća osoba je Drako Melfoj😏
YOU ARE READING
hari poter imagines
FanfictionOvde će, uglavnom, biti kratke spicy i 18+ priče sa različitim Hari Poter likovima. Ideje za naredne likove i mišljenja mi pišete u komentarima. Uživajte hehe