Završila sam učenje Napitaka za danas. Pogledala sam koliko je sati i već je bilo 2:43 ujutru. Protrljala sam oči i ustala da bih legla da spavam. Videla sam da je Luna još uvek budna.
"Mislila sam da si zaspala", rekla sam joj. "Nisam mogla da spavam pa sam sve vreme čitala knjigu", rekla mi je i ustala iz kreveta. Približila mi se i rekla: "Nadam se da nisi umorna za malo zabave", "Naravno da nisam", rekla sam smejući se i naslanjajući svoje ruke oko Luninog struka. Obgrlila me je oko vrata i počela polako da me ljubi.
U ruci je imala štapić koji je okrenula prema vratima i bacila čin koja čini da se ništa van sobe ne čuje. Nasmejala sam se opet a Luna je krenula da mi skida majicu, nakon čega sam ja skinula njenu. Otkopčavala sam brus dok su nam se usne polako susretale.
Gurnula sam je na stolicu i sela u njeno krilo. Polako sam išla napred nazad. Svoje ruke je zadržavala na mom struku. Počela sam da joj ljubim vrat i ostavljam veliku šljivu. Nakon par minuta ustala sam i kleknula ispred nje.
Svukla sam joj donji veš i počela da je joj jedem intimu. Iz nje su izlazili glasni uzdisaji i stenanje. Moj jezik se preplitao van i unutar njene vagine, što ju je dovodilo do ludila. Odjednom je svršila i sve sam oblizala sa nje, a zatim smo se poljubile.
Nakon toga me je bacila na krevet i legla preko mene. Počela je da mi trlja intimu brzo sa tri prsta, što me je nateralo da tiho zastenjem. Nakon par sekundi moja vagina je bila skroz mokra.
Polako je ubacila tri prsta u mene na šta sam prevrnula očima. Približila sam svoju glavu njenim grudima i počela da ih oblizujem i grizem. Sada smo obe glasno stenjale. Naslonila sam ruke na njenu zadnjicu koju sam jako stiskala.
Kada sam svršila izvadila je prste iz mene. Ustala sam da bih izvadila vibrator iz fioke. Luna je već legla na krevet i raširila noge.
Došla sam ispred nje i počela da vučem vibrator od njenih stopala, prema njenoj intimi. Što se vibrator više približavao njenim butinama, jeza ju je prolazila, sve dok ga nisam polako ubacila u nju i uključila ga.
Luna je glasno prostenjala, približila se njenim grudima i polako ih grizla i ostavljala šljive na njima. Videla sam da je doživela još jedan orgazam, pa sam izvadila vibrator i olizala ga.
Posle toga sam legla na krevet u doggy pozu, a Luna je ubacila svoj štapić u moju zadnjicu. To me je užasno zabolelo i zastenjala sam glasno hvatajući jorgan svojim prstima.
Totalno sam se izbezumila kada me je udarila po zadnjici iz sve snage. Nakon 5 minuta je prestala i legla pored mene.
Sišla sam do njene intime na koju sam naslonila glavu, dok je ona vrtela svoje prste po mojoj kosi.
To je to za Lunu, pišite koga želite sledeće
YOU ARE READING
hari poter imagines
FanfictionOvde će, uglavnom, biti kratke spicy i 18+ priče sa različitim Hari Poter likovima. Ideje za naredne likove i mišljenja mi pišete u komentarima. Uživajte hehe