Teyzecim
Gecenin üçü oç:
Lütfen bana orada göbek atanın sen olmadığını söyle
Psikolojik olarak buna hiç hazır değilim
Her ne kadar daha adını bilmesem de
BU ARADA BEN NİYE HALA ADINI BİLMİYORUM AMK
İYİCE DELİRDİM
(14.12)Az önceki şoktan çıkamadan eve gelmişlerdi. Oraya neden gittiklerini bile unutmuşlardı. Akıllarından çıkaramayacakları bir görüntüydü ve korkuyorlardı. Bundan sonra uyuyamama ihtimallerinden korkuyorlardı.
Oikawa o sert çocuğun içinden dansöz çıkmasını hiç beklemiyordu. En son gittiğinde annesi iwanın götüne beş lira sıkıştırıyordu.
Sugawara ise tamamen bu dünyada değildi. Ruhunu teslim etmiş gibi davranıyordu. Gözleri sadece önündeki bulanıklıkları görüyordu. Az önceki görüntü yüzünden psikolojisi bozulmuştu. Göbek atarken teyzelerin ağzına yaprak sarma sıkıştıran bir daichi ne kadar normalse sugawaranın şuan ki psikolojisi o kadar normaldi.
Akaashi gittiğinde sadece o çocuğun göt kıvırmalarına odaklanmıştı. Çocuk çok iyi kıvırtıyordu ve bilirsiniz bokutonun götü maşallah. Bir süre boyunca aklından o kıvırtmaları çıkaramayacak gibiydi.
Kenma sadece bakmıştı. Baktı ve baktı. Nasıl çıktığını bilmediği avizenin üstündeki sütyenli çocuğa baktı. Çocuk orada etrafa para niyetine kağıt saçıyordu. Hatta gitmeden önce çocuk ona göz kırpmıştı. Kenma yine sadece bakmıştı.
"O görüntü neydi amına koyayım"
Üçlü az önce konuşan kenmaya döndü. Onlarında hiç bir fikri yoktu.
Günler normalde eğlenceli geçerdi ama....
Bu çok şey....
Amına koyayım bu neydi.
"Ben gözlerimi çıkarmaya gidiyorum"
Sugawara cidden hırkasını alıp evin çıkışına gitti. Arkadan bakan üçlü ise tepki gösteremiyordu. Bir sürede gösteremeyecek gibiydiler. Ta ki akaashinin bildirim sesine kadar.
"Muhammed talha"
Akaashi hızla telefonunu aldı. Bildirim sesine takılmayın lütfen. Mesaj annesindendi. Şuan günde olması lazım ve gündeyken bırak akaashiyi kendi adını dahi unutuyordu. Yani mesaj atması çok garipti. Akaahi tedirgince mesajları okumaya başladı.
Sakladığı 5 tl vazonun altında:
AGAAASHİ
BİR ÇOCUKLA TANIŞTIM
ÇOK GÜZEL KIVIRTIYOR
SİKTİR ET BOKTAN ARKADAŞLARINI BURAYA GEL
(14.19)Sakladığım 5 tl vazonun altında:
Anne ne diyon amkSakladığı 5 tl vazonun altında:
ANNENE KÜFÜR MÜ EDİYORSUN
BURAYA GEL HEMEN PEZEVENK
ŞU ÇOCUKLA SENİ TANIŞTIRMASSAM
SÜTÜMÜ HELAL ETMEMSakladığım 5 tl vazonun altında:
Anne zaten 2 ay içmişim
Neyin sütünden bahsediyorsun
Hem ben oraya gelmem
En son bir çocukla twörk atıyordunuz
Bu görüntü benim için çok fazlaSakladığı 5 tl vazonun altında:
BAK ÇOCUK BURAYA GELMEZSEN
ODANDAKİ BÜTÜN YILDIZ TİLBE POSTERLERİNİ YIRTIP ATARIM
ONUN YERİNEDE KIYAFETLERİ KURUTMAK İÇİN TEL ASARIM
GECE YATARKEN BİZİM DONLARLA BAKIŞIRSINSakladığım 5 tl vazonun altında:
TAMAM GELİYORUM
SAKIN YAPMA
(14.22)"Bende gidiyorum annem beni evlendirecek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeyrek altın -iwaoi- /haikyuu/
FanfictionTaiyo sitesi adını yaptığı günlerle duyurmuştu. İwaizume ise bunu duyar duymaz o siteye taşınmıştı. Bilmediği şey ise bu günleri planlayan ve başında olan 4 kadın olmasıydı. Ve biri oikawanın annesiydi. Her seferinde daha saçma bir konuyla geliyor...