1. kapitola

10 1 0
                                    

Šla jsem na palubu, s taškami v ruce a úsměvem na tváři. Školo sedmi moří, tady jdu. Přistoupila jsem ke stolu a podala ženě své papíry k převodu. Moje máma mi to řekla, protože jsou tady ukotveni, strýček Moseby řekl, že se mohu přidat.
„Jednolůžkový pokoj, tady je klíč a vaše studentská příručka. Užijte si to,“ řekla zdvořile a podala mi věci.
„Děkuji,“ usmívám se a kráčím k výtahu.
............
Skončila jsem s vybalováním a rozhodla se projít. Skončila jsem na palubě oblohy. Výhled je krásný. Nikdy jsem neopustila domov. Nyní cestuji ve škole. Vidím malého muže v samonové barvě.
„Strýčku Moseby,“ usmála jsem se.
„Valery," usmál se a objal mě, „tolik jsi vyrostla."
„Je mi 15.“ Smála jsem se, když jsem se stáhla z objetí.
"Nepřipomínej mi to,“ povzdechl si.
„Valery“ ozval se hlas zpoza mě. Otočila jsem se a uviděla jiskřivou dívku.
„Není to ta lesklá London Tipton,“ usmála jsem se.
„Vypadáš, páni.“ usmála se a objala mě.
„To ty taky , myslím, že to dospívání,“ směji se, když jde.
„Prosím, řekni mi, že se připojuješ,“ prosila.
„Samozřejmě jsem nemohla nechat svoji nejlepší kamarádku, aby tu zůstala sama,“ zasmála jsem se.
„No, představím ti mé kamarády,“ usmála se.
„Uvidíme se později, strýčku Moseby.“ šli jsme do smothi baru. „Lidi, chci, vám představit mou nejlepší kamarádku.“ Otočila jsem se a uviděla dívku s hezkými vlasy, kudrnatého chlapce, Marcuse (jsem velkým fanouškem) a dvojčata. Nesměle jsem zamávala.
„Ahoj, já jsem Bailey.“ dívka se usmála.
„Jsem Woody.“ usmál se muž s kudrnatými vlasy.
„Cody.“ řeklo jedno z dvojčat.
"Já jsem"
„Marcus, velký fanoušek,“ usmála jsem se.
"Opravdu?"
„Ano, mám většinu tvých album, byl jsi úžasný.“ Usmála jsem se.
„Zacku, nic neříkáš.“ Cody se zeptal svého dvojčete, kterého jsem si všimla, že se na mě dívá s úsměvem.
„Myslím, že tam není.“ řekla London, a začala mávat rukou před jeho tváří.
„Co, co?“ řekl zpět.
"Představit se." Zašeptala Bailey.
„Zacku, jsem,“ usmál se.
„Yoda, zníš jako.“ Dělala jsem si srandu.
„Reference Hvězdných válek, ty to sleduješ.“ Zeptal se Woody.
„Nezačínej s ní,“ povzdechla si London.
„Kdysi jsem, ale stala jsem se hráčem a trochu jsem ztratila zájem o filmy.“ Řekl jsem, posadila se.
„Jsem zamilovaný,“ usmál se Marcus
„Uh, neomezeně.“ Vrazila do London.
„Co“ zasmála jsem se.
„Chci tě pro sebe, aby s tebou nemohli chodit,“ usmála se.
"Souhlasím." Strýc Moseby řekl, a přišel k nám.
„Ale strýčku Moseby,“ zakňučela jsem.
"Strýc?"
„Jsi tady, aby ses naučila ne randila.“ odpověděl.
„Dobře, půjdu do svého pokoje a půjdu spát, potřebuji to,“ usmála jsem se „ahoj lidi“

Sladký život na mořiKde žijí příběhy. Začni objevovat