𝙿𝚘𝚟: 𝚙𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡
𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙼𝚊𝚢𝚊 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚏𝚒𝚌𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚄𝚗𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚞𝚜𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚖𝚎 𝚊𝚝 𝚊 𝚌𝚊𝚏𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚘𝚠𝚗
𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚜𝚘 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚝 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍
𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚖 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔
𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚍𝚎𝚝𝚎𝚛𝚖𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗.
𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚝𝚊𝚡𝚒 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚏𝚎 𝚗𝚎𝚛𝚟𝚘𝚞𝚜 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚒𝚗 𝚋𝚞𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚆𝚊𝚒𝚝 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙼...𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚊𝚗𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚖 𝙸 𝚍𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝙽𝙾
𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝚆𝙰𝚈. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙷𝚒 𝚙𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚖𝚎𝚎𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝙷𝚒 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚜𝚞𝚒𝚌𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝙼𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚃𝙷𝙴𝙽 𝚆𝙷𝚈 𝙳𝙸𝙳𝙽𝚃 𝚈𝙾𝚄 𝙹𝚄𝚂𝚃 𝚃𝙴𝙻𝙻 𝙼𝙴 𝚃𝙷𝙰𝚃 𝚈𝙾𝚄 𝙽𝙴𝙴𝙳 𝚂𝙿𝙰𝙲𝙴 𝚃𝙾 𝚃𝙷𝙸𝙽𝙺 , 𝙼𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚊𝚏𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜. 𝙸 𝚛𝚞𝚗 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚊𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚘𝚘𝚔𝚒𝚎𝚜 𝚂𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚊𝚝 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜, 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚊 𝚍𝚒𝚌𝚔 𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚊𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝙸 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚠𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛, 𝙿𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚒𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚗𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝙸 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛.
𝙿𝚘𝚟: 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚎𝚍𝚐𝚎𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑
𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚙𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚜𝚘 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡 𝚜𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚊𝚢𝚊 𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚞𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙼𝚊𝚢𝚊 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚛𝚞𝚗 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚎. 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚢 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙳𝙾 𝚈𝙾𝚄 𝙺𝙽𝙾𝚆 𝙷𝙾𝚆 𝙷𝙰𝚁𝙳 𝙸𝚃 𝚆𝙰𝚂 𝚃𝙾 𝙳𝙴𝙰𝙻 𝚆𝙸𝚃𝙷 𝚃𝙷𝙸𝚂 𝙷𝙾𝚆 𝙸 𝚆𝙰𝚂 𝚃𝙷𝙴 𝙾𝙽𝙴 𝚃𝙾 𝙵𝙾𝚄𝙽𝙳 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝚂𝚄𝙸𝙲𝙸𝙳𝙴 𝙽𝙾𝚃𝙴 𝙰𝙽𝙳 𝙸 𝙰𝙻𝙼𝙾𝚂𝚃 𝙺𝙸𝙻𝙻 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵 𝙹𝚄𝚂𝚃 𝚂𝙾 𝙸 𝙲𝙰𝙽 𝙶𝙴𝚃 𝙰 𝙲𝙷𝙰𝙽𝙲𝙴 𝚃𝙾 𝚂𝙴𝙴 𝚈𝙾𝚄 𝙰𝙶𝙰𝙸𝙽 𝚆𝙷𝚈 𝙳𝙸𝙳 𝙸 𝙴𝚅𝙴𝚁 𝙷𝙰𝙳 𝙰 𝙲𝚁𝚄𝚂𝙷 𝙾𝙽 𝚈𝙾𝚄......... 𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚒𝚝 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚎𝚕𝚏𝚑𝚊𝚛𝚖 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚙𝚜 𝚘𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚎.
𝙿𝚘𝚟: 𝚙𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡
𝙷𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚗𝚐𝚛𝚢 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚛 5 𝚖𝚒𝚗𝚝𝚞𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚘 𝙼𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚘 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚎𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎, 𝙼𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚗𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚘 𝚒𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚊𝚛𝚖 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝙸 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝙸 𝙻𝚘𝚟𝚎 𝚈𝚘𝚞 𝙿𝚑𝚘𝚎𝚗𝚒𝚡 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚒𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚘 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎.
𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙸 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚎𝚍𝚐𝚎𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑.𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒𝚖 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚍𝚘 𝚝𝚠𝚘 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚘𝚏𝚏 𝚜𝚘𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚍𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛🥳😘
YOU ARE READING
𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙸 𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 (𝚠𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢
ActionThis is taking place when miles left his "suicide note" Phoenix finding out about it and starts to go insane