البارت الثاني💙
وفي شركة رحيم الشهاوي اول البداية وصل رحيم مقر الشركة جعل كل من في الشركة يهرول من الخوف والرعب من هذا الشيطان عندما يغضب رحيم عز الدين الشهاوي هذا هو رحيم عز الدين الشهاوي الذي لا يرحم من يقع في يده وكان كل من في الشركة يعلم موعد وصول رحيم يعملون بكل جد واجتهاد ليس حبا في العمل بل خوفا من بطش رحيم الشهاوي وعندما دخل رحيم الشركة جعل كل من في المقر ينهضون واقفين الي هذا الذي لا يرحم أحد عندما يخطأ وكان كل من موظفين وعمال في الشركة واقفين يلقون تحية الصباح علي مديرهم المتكبر الذي ينظر لهم كأنهم عبيدا عنده وكانت الشركة في غاية من الهدوء عندما دخل رحيم وينظر الي كل من في الشركة يعرف من النظره الاولى من موجود في الشركة كان رحيم ينظر لهم بكل برودا وكبرياء وغضب جعل كل من من المواظفين يخافوا منه وكان ينظرون الي الأسفل لا أحد يستجري ان ينظر في عين رحيم الشهاوي ودخل رحيم مكتبة الذي يقال عنه اسطوره من الجمال والفخامة(دخل علي) !!!
(علي):ياعم بلاش وادخله دي علي الموظفين دول كانوا هيموتو من الرعب والخوف ارحم يا اخي
(نظر رحيم الي علي نظرة رعب وغضب)
(علي):خلاص ياعم انا كنت بهزر معاك (رحيم وعلي أصدقاء من الطفوله واكتر من الأخوات ومع بعضهم في كل شئ علي يحب رحيم جدا كأخ وصديق ورحيم يعتمد علي علي في كل شئ لان مفيش حد يقدر يكسب صفة رحيم بسهوله)
(قال علي):خلاص كنت بقولك انهارده جاي سيف ابن عمك علشان خلاص هنضم الشركتين مع بعض يعني هتكون شركات رحيم الشهاوي شركة واحده في السوق ايه بقا هتكون صاعقه للسوق كله
(رحيم):انا مكنتش عاوز كده !!وكان رحيم يتكلم بكل غضب انا عارف ان الشركتين هينضمو الي بعض بس انا عملت كده لما عرفت ان الشركات الشهاوي خلاص علي حافة الانهيار وغير ان سيف مش هيقدر يدير كل الشغل لوحده وكان يتكلم بستهزاء وغير ان الشهاوي بيه كبر علي كلام الشغل والتحكم في كل حاجه وده من عادته وكمان عمي مش فاضي من سفرياته وطلبات مراته وغير كده هو داير القسم اللي في الشركات اللي براا
(علي):خلاص يارحيم حاول انك تنسي انا عارف انك انت مش عاوز كده بس في الاول وفي الاخر دي شريكات جدك يعني في الاول وفي الاخر شريكاتك انت وابن عمك
(رحيم):غضب وتكلم بصوت مرتفع وضرب المكتب بيده وقال :هو انا كل اللي يكلمني يقولي انسي انسي ايه هااا انسي ايه قولي انسي ايه انسي اللي عمله في امي وابويا انا وصغير واستهزائه الدائم ب أمي ودايما بيقلل منها وكل داا بسبب ايه ان هي اقل من مستوي عائلة الشهاوي عمري ماهنسى ولا هعرف انسى ان هو السبب في موت ابويا وان هو حرمني منه وان هو كمان خلى اختي تتحرم من حنية الأب وهي لسه مكملتش سنتين انسى ان هو ترض امي من البيت وخلي ابويا ساب البلد وعشنا هنا انسى ايه ولا ايه بس يا علي(كان يتكلم وعنيه كلاهيب الاسد ومن يراه في هذه الحاله يموت من الخوف)
YOU ARE READING
قاسي ولكن عاشق جنوني
General Fictionاحبيتك بعقلي وقلبي وبكل كياني احبيتك حتي زاد احبي وفاق العشق وتعدي الحدود الغرام احبيتك وأصبح القلبي لك عاشق اسير احبيتك واساظل أحبك حتي اخر حياتي لأنك أنت اغلي ما في حياتي*قاسي ولكن عاشق جّنِوٌنِيَ .