Sirius Orion Black
Song: telepatia- kali uchis
Bu bölümde hogwartsta 4. sınıfsınız. Binanızın bu bölüm için bir önemi yok. Keyifli okumalar!
Sihir tarihi dersi genel olarak pek ilgini çekmiyordu. Yine kafanı sırana koymuş oyalanırken yanındaki Lily tüm ilgisiyle dersi dinliyordu. Sırada kafanın yanına koyduğun elinin üstüne aniden bir kağıt düştü.
Kafanı sıradan kaldırıp etrafına baktın. Sana doğru sırıtan Sirius'u görünce kaşlarını çattın. O ise sana göz kırpıyordu.
Lily dersi bırakıp sana ve kağıda baktı. "Yine mi Sirius?" Onaylar gibi bakıp gözlerini devirdin. Kağıdı açtığın zaman Lily ile birlikte okumaya başladınız.
"Güller kırmızıdır
Menekşeler mor
Cumartesi Hogsmeade'e gel
Benimle olduğun için mutlu ol"Lily kaşlarını dehşetle kırpıp "Korkunç bir yazısı var!" dedi. Ona inanamaz gibi baktın. Gerçekten sorun şu an bu değildi. Ama Lily de haklıydı. Hem el yazısı berbattı, hem de çok kötü bir dörtlük yazmıştı.
Parşömeninden bir parça koparıp kalemini eline aldın. Lily şaşkınlıkla sana baktı. "Cevap mı vereceksin?"
"Tabiki de vericem!"
"Eğer bunu kesmezsen beni artık sadece gökyüzünden izleyebiliceksin Black!" (Öldüreceğini kastediyor)
Kağıdı Profesör görmeden hızlıca Sirius'a doğru fırlattın.
Sirius okulda her kızın ilgisini çeken, en azından şimdiye kadar istediği kızı etkileyebilmiş biriydi. Ciddi bir ilişki içinde olduğunu asla görmemiştin. Hatta kimse görmemişti. Son 1 aydır ilgisini tamamen sana yönlendirmişti ve niyetinin masum olduğuna inanmadığın için taviz vermemeye kararlıydın. Aslında sempatik biriydi. Ama kimsenin seni bir heves olarak görmesine müsaade edemezdin.
Yeni bir kağıt geldiği zaman şaşkınlıkla Sirius'a döndün. Sana öpücük attığında bu sefer iyice sinirlenmiştin. Bu iş inada binmişti ve Black'e fırsat vermeye hiç niyetin yoktu.
"Bana bak Black, beni rahat bırak!" diye fısıldadın sessizce. Sirius da sana doğru eğilip "İşte o mümkün değil güzelim." demişti. Bir anlık hırsla önündeki kitabı alıp yan sırandaki Sirius'un kafasına geçirdiğinde James bir kahkaha patlattı.
"Bayan Y/L/N! Bay Black!" o an varlığını unuttuğun profesörün sesiyle o tarafa döndün. "Dersimde böyle saçmalıklar cezasız kalmaz. İkiniz de dersten sonra cezaya kalıyorsunuz!"
"Bir bu eksikti!" diye mırıldanıp arkana yaslandın. Sıkıntıyla nefesini verdiğinde yan tarafındaki Sirius "Gördün mü güzelim, ben bir şeyi istiyosam alırım!"