🌸RULES AND PAYMENTS 🌸

260 27 53
                                    

💜RULES💜

▪︎ᴀᴅᴅ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴛᴏ ʏᴏᴜʀ ᴘᴜʙʟɪᴄ ʀᴇᴀᴅɪɴɢ ʟɪsᴛ.

▪︎ɢɪᴠᴇ ᴛʜɪs ʙᴏᴏᴋ ᴀ sʜᴏᴜᴛᴏᴜᴛ ᴏɴ ʏᴏᴜʀ ᴍʙ (ᴍᴇssᴀɢᴇ ʙᴏᴀʀᴅ).

▪︎ʙᴇ ʀᴇsᴘᴇᴄᴛғᴜʟ.

▪︎ʙᴇ ᴘᴀᴛɪᴇɴᴛ. ɪ'ᴠᴇ ᴀ ʟɪғᴇ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ ᴡᴀᴛᴛᴘᴀᴅ ᴀɴᴅ sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs ᴛʜᴀᴛ ʟɪғᴇ ᴛʜʀᴏᴡs ʀᴇᴀʟʟʏ ʟᴀʀɢᴇ ʟᴇᴍᴏɴs ᴀᴛ ᴍᴇ.

▪︎ɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ᴘᴇʀғᴏʀᴍ ᴍᴀxɪᴍᴜᴍ 𝟽 ᴍᴏᴅɪғɪᴄᴀᴛɪᴏɴs ᴀɴᴅ 𝟼 ʀᴇᴅᴏs. ᴇᴠᴇɴ ᴀғᴛᴇʀ ᴛʜᴀᴛ, ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ ɴᴏᴛ sᴀᴛɪsғɪᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʀᴇsᴜʟᴛ, ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴀɴʏ ᴘᴀʏᴍᴇɴᴛ.

▪︎ɪғ ʏᴏᴜ ᴜsᴇ ᴍʏ ᴡᴏʀᴋ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴄʀᴇᴅɪᴛ ᴍᴇ. ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ, ᴛʜᴇɴ ʏᴏᴜ'ʟʟ ʙᴇ ʙʟᴀᴄᴋʟɪsᴛᴇᴅ.

▪︎ᴛʜᴇ ᴍᴀxɪᴍᴜᴍ ʟɪᴍɪᴛ ᴏғ ᴏʀᴅᴇʀs ɪɴ ᴀ ʙᴀᴛᴄʜ ɪs 𝟹.

▪︎ɪғ ʏᴏᴜ'ʀᴇ sᴀᴛɪsғɪᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛ, ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ᴜsᴇ ɪᴛ ᴀᴛ ʟᴇᴀsᴛ ғᴏʀ ᴀ ᴡᴇᴇᴋ (ᴘʟᴇᴀsᴇ).

▪︎ᴍᴀᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴘᴀʏᴍᴇɴᴛs ᴏɴʟʏ ᴀғᴛᴇʀ ʏᴏᴜʀ ᴏʀᴅᴇʀ ɪs ᴅᴇʟɪᴠᴇʀᴇᴅ. (ᴇxᴄᴇᴘᴛɪᴏɴ: ɪғ ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛ ᴇᴠᴇɴ ᴀғᴛᴇʀ 𝟽 ᴍᴏᴅɪғɪᴄᴀᴛɪᴏɴs ᴀɴᴅ 𝟼 ʀᴇᴅᴏs, ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ᴍᴀᴋᴇ ᴀɴʏ ᴘᴀʏᴍᴇɴᴛ).

▪︎ғɪʟʟ ᴛʜᴇ ғᴏʀᴍs ɴᴇᴀᴛʟʏ. ɪ ʜᴀᴛᴇ ᴍᴇssʏ ғᴏʀᴍs.

▪︎ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴋᴇᴇᴘ sᴜᴘᴇʀ ʜɪɢʜ ᴇxᴘᴇᴄᴛᴀᴛɪᴏɴs ғʀᴏᴍ ᴍᴇ. ɪ'ᴍ ᴏɴʟʏ ᴀ ʙᴇɢɪɴɴᴇʀ, ᴡʜᴏ sᴛᴀʀᴛᴇᴅ ʟᴇᴀʀɴɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴀᴋɪɴɢ ᴄᴏᴠᴇʀs ᴀɴᴅ ᴇᴅɪᴛɪɴɢ ᴏɴʟʏ ᴏɴ ғᴇʙʀᴜᴀʀʏ 𝟸𝟶𝟸𝟷.

▪︎ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ sᴛᴇᴀʟ ᴍʏ ᴡᴏʀᴋs.

▪︎ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴀᴋᴇ ᴍᴏᴏᴅʙᴏᴀʀᴅs, ᴏʀ ᴘʀᴏғɪʟᴇs.

▪︎ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴀᴋᴇ ᴀɴʏ ᴍᴀʟᴇ ɪᴅᴏʟ/ɢʀᴏᴜᴘ × ғᴇᴍᴀʟᴇ ɪᴅᴏʟ/ɢʀᴏᴜᴘ. ɪ ᴄᴀɴ ᴅᴏ ᴍᴀʟᴇ×ᴍᴀʟᴇ ᴏʀ ғᴇᴍᴀʟᴇ×ғᴇᴍᴀʟᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜ. (ɪ'ᴍ ʀᴇᴀʟʟʏ sᴏʀʀʏ ғᴏʀ ᴛʜɪs). [ᴛʜɪs ʀᴜʟᴇ ɪs ᴏɴʟʏ ғᴏʀ ᴋᴘᴏᴘ ғᴀᴄᴇ ᴄʟᴀɪᴍs].

▪︎ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴜɴᴅᴇʀ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴅᴇʟɪᴠᴇʀʏ ɪғ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴀ ʀᴇᴅᴏ.

▪︎ᴘᴀssᴡᴏʀᴅ ɪs ʏᴏᴜʀ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ sᴜᴍᴍᴇʀ.

▪︎ᴅᴏ ɴᴏᴛ sᴄʀᴇᴇɴsʜᴏᴛ. ɪ ᴡɪʟʟ ᴘᴍ ʏᴏᴜ ᴀғᴛᴇʀ ɢᴇᴛᴛɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ᴀᴘᴘʀᴏᴠᴀʟ. ɪғ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ, ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴘᴍ ᴍᴇ.

▪︎ᴅᴏ ɴᴏᴛ sʜᴏᴘ ʜᴏᴘ.

▪︎ᴛᴀɢ 𝟻+ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ɪɴ ᴛʜɪs ɪɴʟɪɴᴇ ➡️

💜PAYMENTS💜

▪︎ғᴏʟʟᴏᴡ ᴛʜɪs ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇɴᴛʟʏ.

▪︎ғᴏʟʟᴏᴡ kookoo_unknown ᴘᴇʀᴍᴀɴᴇɴᴛʟʏ.

▪︎ᴠᴏᴛᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ (ᴍᴀx: 𝟺) ᴏɴ ᴀɴʏ ᴏғ ᴛʜᴇ ʙᴏᴏᴋs ᴏɴ kookoo_unknown 's ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ.

[ʏᴏᴜ ᴅᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ғᴏʟʟᴏᴡ ᴛʜᴇ ʀᴜʟᴇs ʀᴇɢᴀʀᴅɪɴɢ kookoo_unknown ɪғ ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴍᴇɴᴛɪᴏɴ ʜᴇʀ ᴀᴄᴄᴏᴜɴᴛ ᴏɴ ʏᴏᴜʀ ᴅᴇʟɪᴠᴇʀʏ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ.]

▪︎ᴠᴏᴛᴇs ᴏɴ ᴇɪᴛʜᴇʀ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀs ᴏғ ᴍʏ ʙᴏᴏᴋ 'ᴀ ʟᴜʀɪɴɢ ᴅᴀʀᴋɴᴇss' ᴏʀ ᴍʏ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋ 'ʟᴏᴠᴇᴅ' (ʏᴏᴜʀ ᴄʜᴏɪᴄᴇ).

▪︎𝟹 ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛs ᴏɴ ᴀɴʏ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴛᴡᴏ ᴀʙᴏᴠᴇ ᴍᴇɴᴛɪᴏɴᴇᴅ ʙᴏᴏᴋs (ᴄʜᴏᴏsᴇ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ).

▪︎ᴘʀᴏᴘᴇʀ ᴄʀᴇᴅɪᴛs.

▪︎ᴠᴏᴛᴇ ᴀɴᴅ ᴄᴏᴍᴍᴇɴᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴏғ ʏᴏᴜʀ ᴏʀᴅᴇʀ ᴅᴇʟɪᴠᴇʀʏ.

______

𝔸𝕟𝕪 𝕢𝕦𝕖𝕤𝕥𝕚𝕠𝕟? 𝔸𝕤𝕜 𝕙𝕖𝕣𝕖👉

SPRING DAY || COVER SHOP [HIATUS]Where stories live. Discover now